poniedziałek, 18 czerwca 2018

Steampunkowy słoik / Steampunk jar

Cześć.
W pudełku z metalkami, trybiki zajmowały mi dużo miejsca. Ciężko było je też znaleźć wśród innych metalków, dlatego postanowiłam przygotować dla nich osobny pojemnik. Wybór padł na słoik o nietypowym, ale prostym kształcie.
Na wieczku dodałam coś, co kojarzyć się będzie z trybikami i stylem Steampunk - duży, tekturowy trybik i czaszunię. W pierwszej kolejności czaszkę musiałam przemalować bo była zielona-flourescencyjna. Potrzebne do tego było mi gesso i farbki w proszku - brązowa i czarna. Po przemalowaniu, pozostało tylko ozdobić czaszkę, przykleić ja do wieczka i nakleić kopułkę...

Co myślicie o takiej ozdobie biurka? 
;)

Hello.
In the box with metal embellishments cogs took up a lot of space. It was hard to find them in the others metal embellishments, so that is the reason why I decided to prepared a seperated cointainer for them. The choice fell on a jar with an unusual but simple shape. 

On the lid I added something that will be associated with cogs and Steampunk style - a large gear from beermat and a skull. First, I had to repaint a skull, because it was green-flourescent. To do it this, I needed a gesso and paint in powder in a colors brown and black. After repainting, all you have to do is decorate the skull, stick it to the lid and stick the dome ...

What do you think about such a desk decoration?

;)
;)







Użyłam: / I used:
Czarne gesso - Renesans Masa mikowa - Renesans Białe gesso - RenesansŻel 3d Heavy Body Mat - Renesans  Pasta pozłotnicza - Renesans  Proszek Rainbow Color - 13arts Proszek Rainbow Color - 13arts  Glossy Accents 59ml  Farba Rusty - Viva DecorForemka - Elementy industrialne Foremka - Łby śrubek   Fimo Air Light White 250gTrybiki i zębatki XXL - SnipArt   Rury - zestaw - SnipArt Serce ze skrzydłami patynowe - brąz Serwetka podłużna metalowa - miedziana Ćwieki metalowe 14x8mm - brąz
Pozdrawiam
Greet
:)

1 komentarz :