poniedziałek, 28 maja 2018

Layout "Beauty in chaos"

Witajcie!
Przygotowałam dla Was layout w mojej ulubionej kolorystyce z dużą ilością warstw i dodatków.
Tło mojej pracy składa się z zacieków mgiełek Lindy's Gang (dostępnych w przedsprzedaży)
z wzoru z pasty modelującej i masy mikowej nałożonych przez maski.

Hello!
I want to show you the layout in my favorite color with lots of layers and additions.
The background to my work consists of spots of Lindy's Gang's Sprays (available in pre-order)
and of the modeling paste and mica mass applied by the stencils.


Kompozycja mojego layout'u jest zbudowana z tekturek, elementów wyciętych z papieru, metalowych dodatków, koronki, mchu oraz kwiatów z papieru czerpanego.
Tekturkom nadałam kolor farbą akrylową oraz  pudrami do embossingu.

The composition of my layout is made of cardboard, elements cut out of paper, 
metal embellishments, lace, moss and handmade paper flowers.
On cardboard elements I gave a color with acrylic paint and embossing powder.



Kompozycję uzupełniają masa gruboziarnista, którą posypałam mikrokulkami.
Na koniec dodałam trochę chlapnięć mgiełkami.

The composition is complemented by a coarse mass, which I sprinkled with microspheres.
At the end I added a little splash with sprays.




Użyłam: / I used:

Foremka - Balon  Masa mikowa - Renesans  Chrobotek Reniferowy 10g

Metalowy trybik - 2,6 cm - wzór 1   Bicykl metalowy - brąz  ITD Collection - Papier scrapbooking SCL603

Klej do złoceń - Pentart   Fimo Air Light White 250g   Pasta pozłotnicza - Renesans

Ramka z trybikami - koło - SnipArt  Masa piaskowa gruboziarnista - Renesans  Płatki folii do złoceń - Pentart

Modeling Paste - White - DecoArt  Przezroczyste Gesso - Clear - Prima  Szklane mikrokulki 10g

Serwetka podłużna metalowa - brąz 9  Sizal - 30g  Tło zegarowe - SnipArt


Nagrzewnica Heat It Craft Tool - Ranger  Klej - Aleene's Always Ready Original Tacky Glue  Pędzel silikonowy - Media Silicone Brush 1"


Pozdrawiam :) / Hugs :)

1 komentarz :