sobota, 7 kwietnia 2018

Keep calm and retro on ♥


Witajcie!
Dziś mam dla Was kartkę z tekturką z przesłaniem.
Wykorzystałam ją razem z tłem,
dzięki temu jest ciekawym elementem kompozycji.

Hello!
Today I have for you layered card 
I used it with a background, it is an interesting element of composition.


Dla nadania koloru wykorzystałam tusze Oxide w kolorze niebieskim i beżowym.
To add some color I used Oxide inks - the blue and the beige one.


Wykorzystałam zestaw past Patina Paste Set aby dodać koloru i faktury.
I used Patina Paste Set to add a bit of colour and texture.


Uwielbiam metalowe dodatki ze sklepu,
dzięki którym możecie łatwo ozdobić swoje projekty.
they make my creating so easy!


Kwiaty i brzegi elementów zostały ozdobione pastami z zestawu Patina.
Metal flowers and paper elements edges were covered with Patina Pastes too.


Wykorzystane produkty // Products used:

Liść ażurowy  2,4cm - brąz Serce ze skrzydłami patynowe - brąz Pędzle - Texture 2 - Finnabair Art Basics Double-Ended Brush Set

Samoprzylepne Tekturki - Amber Moon - Prima Mini Glossy Accents 18ml Mech curly moss 25g

Tusz Distress Oxide - Salty Ocean Tusz Distress Oxide - Antique Linen Wstążka tkaninowa z nadrukiem - pismo

Dodatki Collector Cards Layers - Tim Holtz Wieszak metalowy - brąz Kwiatek metalowy 1 - brąz

Kwiatek metalowy 10 - brąz Zestaw - Patina Paste Set - Finnabair - Prima   Napis 'Keep Calm And Retro On' - Retro Kraft

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz