sobota, 13 stycznia 2018

Ważka/Dragonfly

Hej,
Nie mogę się w tym roku oderwać od mojego art journala. Tym razem w stylu shabby chic.

Hey,
I cannot break away from my art journal this year. This time in shabby chic style.


Pracę rozpoczęłam od pomalowania pięknego stempla od Carabelle akwarelami Renesasnu.

I started by painting a beautiful stamp from Carabelle with watercolours from Renesans.


Postanowiłam zrobić pomalowanemu stemplowi godne obramowanie. Na zabezpieczonej białym gesso powierzchni przykleiłam koronki, gazę i wycięte z papieru kółka.

I decided to make a nice background for the painted stamp. On a surface protected white gesso  I glued lace, gauze and circles cut out of paper.


Kolor to mieszanina mgiełek Lindy's, proszku Artisan i tuszy alkoholowych. Chlapałam, pryskałam do uzyskania zadowalającego efektu.

The color is a mixture of Lindy's mists, Artisan powder and alcohol Inks. I splashed and splattered until a satisfactory effect was achieved.


Dodałam też nieco spękań, które przetarłam proszkiem Artisan. Gdzieniegdzie odbiłam stemple. Kompozycje uzupełniłam o dodatki z kolekcji Amber Moon od Primy. Na koniec pozwoliłam sobie na odrobinę brokatu.

I also added some cracks, which I wiped with Artisan powder. I reflected some stamps here and there. I supplemented the compositions with extras from the collection Amber Moon from Prima. At the end I let myself play with a bit of brocade.


Użyłam: / I used:

Starburst Spray  - Lindy's Stamp Gang Watercolor paints 1,5ml - Renesans Stempel gumowy - Papillon Origami - Carabelle  Gwiazdki - Prima Vintage Mechanicals (Finnabair) Dodatki Amber Moon Ephemera - Prima  Klucz metalowy brąz 7,2cm Stemple gumowe - Ceci n'est pas une tache - Carabelle Distress Crackle Paint Rock Candy Proszek - Prima Artisan Powder - Parthenay Proszek - Prima Artisan Powder - Antoinette Pink Białe gesso - Renesans Szablon 6x6 - Shadow Tree - Crafter's Workshop Tusz Archival - Sepia Tusz Archival - Jet Black Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Rust Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Ginger Samoprzylepne Tekturki - Amber Moon - Prima
Kreatywnego dnia! Creative day!

4 komentarze :

  1. Stempel i inne z tej serii są cudowne. Podziwiam kolorowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, chciałoby się mieć je wszystkie! A co do kolorowania dziwnie łatwo poszło :D Chyba lubimy się z akwarelami Renesansu. Dziękuję <3

      Usuń
  2. Jestem zachwycona tym wpisem... Za każdym razem kiedy go oglądam, mam wrażenie, że to okładka notesu. Już 3 razy się tak nabrałam :D
    Jest idealny...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 W tym momencie trochę tak jest bo ten mój art journal nie ma okładki, więc okładką jest to na czym akurat jest otwarty :D

      Usuń