sobota, 23 grudnia 2017

Świąteczne dekoracje - Christmas decorations

Cześć, 
Mamy nadzieję, że znajdziecie dziś chwilę aby zerknąć na to co dla Was przygotowaliśmy.
A jest co oglądać bo DT przygotowało mnóstwo cudownych dekoracji!

Hi!
We hope that you will find a moment to see what we have prepared for you.
And there is something to watch because DT has prepared a lot of wonderful decorations!

***


Witajcie!
Przed samymi świętami, mam jeszcze dla Was pomysł na ozdobę świąteczną - choineczkę z stylu retro.
Jest to styropianowy stożek, który okleiłam wstążkami, dodałam złote jabłuszka, szyszki, trochę piórek i tkaninowy kwiat.
Na sam wierzch, dodałam aniołka z foremki.

Hello!
Before the Christmas, I have for you an idea for Chistmas decoration - Christmas tree in the vintage style. It's a styrofoam cone, which I wrapped with ribbons, I added golden apples, pine cones, some feathers and a fabric flower. At the very top, I added an angel from the mold.




 
 ***



Przygotowałam dla Was girlandę. W tym roku będzie stanowić część ozdobną kominka.
Wycięłam trójkąty w papierze kraftowym oraz jucie, położyłam maskę i przykleiłam ozdoby. Girlandę pochlapałam mgiełkami.

I created for you the garland. This year it will be a decorative part of the fireplace.
I cut out the triangles in the kraft paper and jute. I applied snow paste through the mask and I stuck the decorations. Garland splashed with mists.





***


Moja dekoracja to domek do samodzielnego montażu od SnipArtu. Przy zakupie domku dodatkowym bonusem jest możliwość dodania okien i drzwi oraz okiennic, dzięki nim domek staje się ciekawszy i bardziej przestrzenny. Na drzwiach zawiesiłam dzwoneczki, a z dachu zwisa mała latarenka. Choinkę zrobiłam z chrobotka, który idealnie nadał się do tego celu. Wzdłuż krawędzi dachu wkleiłam lampki ledowe na druciku, natomiast baterie schowałam wewnątrz domu dzięki uprzedniemu wycięciu otworu w podstawie. Taka ozdoba z pewnością rozjaśni każde wnętrze!

My decoration is a self-assembly house from SnipArt. When buying a house, an additional bonus is the ability to add windows and doors and shutters, thanks to which the house becomes more interesting and three-dimensional. I hung bells on the door, and a small lantern hung from the roof. I made a Christmas tree from a reindeer moss which was perfect for this purpose. Along the edge of the roof I put the Led lights on the wire, while the batteries I hid inside the house thanks to the previous cut out of the hole in the base. Such an ornament will certainly brighten up any interior!



***
Letike

Hej!
I ja dziś mam świąteczną dekorację! Ozdobiłam głowę jelenia.

Hey!
I have Christmas decorations today, too! I decorated the deer's head.


Bazę pomalowałam kolorem miętowym a następnie przetarłam białym gesso. Przez maskę Tima Holtza nałożyłam wzór świątecznego sweterka, który następnie posypałam brokatem. 

I painted the base with mint paint and then wiped off  with white gesso. Through the mask of Tim Holtz I applied a texture of Christmas sweater, which I then sprinkled with glitter. 


Gdzieniegdzie przybiłam stemple od Cartabelle. Oraz nałożyłam odrobinę pasty spękającej.

I have used stamps from Cartabelle here and there. And I applied a little bit of crackling paste.


A potem przyczepiłam różnorodne ozdoby. Na koniec zawisły dzwoneczki. 

And then I attached various decorations. Finally, I hanged the bells.



***
To był bardzo twórczy rok. Dziękujemy, że jesteście z nami. 
Mamy nadzieję, że nasze dzisiejsze inspiracje wprowadzą Was w świąteczny nastrój.

Życzymy Zdrowych, pogodnych oraz radosnych Świąt, spędzonych w rodzinnej i ciepłej atmosferze.
A w nadchodzącym Nowym Roku życzymy dużo kreatywnych pomysłów i niekończącej się weny.

Życzy cała ekipa Retro Kraft Shop

It was a very creative year. Thank you for being with us. 
We hope that today's inspirations will introduce you to the Christmas spirit.

We wish you a healthy, cheerful and joyful Christmas, spent in a family and warm atmosphere.
And in the upcoming New Year, we wish you a lot of creative ideas and never-ending inspiration.

Best wishes from all the Retro Kraft Shop team

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz