sobota, 16 stycznia 2016

Mroźnie: Zimowa kartka Marty / Frosty: Marta's winter card

Witam
Hello

Chciałam Wam pokazać dziś moją inspirację do mroźnego wyzwania w Retro Kraft Shop - zostały jeszcze tylko dwa dni, by dołączyć do zabawy! Na mojej pracy nie ma dużo dodatków, tylko kwiaty, dwie tekturki, elementy metalowe i media. Efekt szronu uzyskałam gessem białym i brokatem.

Today I would like to to show you my inspiration for the forsty challenge at Retro Kraft Shop - only two days left to join the fun! There aren't many embellishments on my project, just flowers, two chipboards, metal elements and media. The effect of frost was obtained with white gesso and glitter.






Użyłam: / I used: 



http://www.retrokraftshop.pl/pl/ozdoby/1132-serwetka-metalowa-okr%C4%85g%C5%82a-br%C4%85z-2.html

 


 

 *************************************************************************






 

1 komentarz :