piątek, 4 września 2015

Retro Inspiracje: Clean&Simple Ani / Retro Inspirations: Ania's Clean&Simple

siedzę i się zastanawiam jak to jest możliwe że w stylu C&S, 
w którym to stworzyłam moją kartkę użyłam aż tylu produktów ;)
a poza tym muszę Wam się przyznać że szalenie spodobał mi się efekt wiszących łańcuszków 
i póki co dodaje je wszędzie.... wybaczycie?

I'm sitting and I'm wondering how it is possible that in a C&S style
which I used for my card I used so many products ;)
besides, I must tell you that I just love the hanging chains effect  
and for now I am adding them everywhere... do you forgive me?




 całusy! / kisses!



użyłam / I used:

Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm Liść ażurowy  2,4cm - brąz UHK Gallery - LOFT - Antiqued Naklejka kaboszon epoksydowy 2 cm 5 szt. Szablon 6x6 - Wood Grain - Crafter's Workshop ATC 7.5 x 10 cm - Prima The Archivist Kwiaty Prima - Archivist - Fragments Skrzydła - Prima Vintage Mechanicals

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz