czwartek, 20 sierpnia 2015

Retro Inspiracje: Kartki-bliźniaczki Karoliny / Retro Inspirations: Karolina's twin cards

Hej! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwie kartki-bliźniaczki, które powstały z kolekcji LOFT od UHK Gallery. Przyznam się Wam, że gdy zobaczyłam tę kolekcję, nie zrobiła ona na mnie takiego wrażenia. Dopiero gdy usiadłam i zaczęłam tworzyć doceniłam te papiery, a kolory po prostu powaliły mnie na kolana :) Myślę, że każdy kto już miał tą kolekcję w ręce, wie jakie nieograniczone możliwości daje. Jeśli nie mieliście jeszcze okazji się przekonać, to znajdziecie je oczywiście w naszym sklepie. Polecam! :)

Hi! Today I would like to show you two twins-cards which I created using papers from the LOFT collection from UHK Gallery. I have to admit to you that when I saw this collection for first time it didn't make a big impression on me. But when I sat down and started to create,  I appreciated these papers and the colors just knocked me to my knees :) I think that anyone who had the collection in their hands, knows what unlimited possibilities it gives. If you haven't had the opportunity to get convinced yourself, of course you can find them in our store. I recommend them! :)


Obie kartki mocno wytuszowałam tuszem Vintage Photo.

I firlmy inked both cards with Vintage Photo.


Dodałam małą buteleczkę i kilka metalowych ozdób, by nadać dodatkowego vintegowego klimatu.
I added a little bottle and some metal embellishments  to give an extra vintage touch.








 Użyłam:

I used:

UHK Gallery - LOFT - Chic  UHK Gallery - LOFT - Storage  UHK Gallery - LOFT - Antiqued

Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm  Klucz metalowy mały 3 – miedziany  Serwetka podłużna metalowa - miedziana

Dzbanek metalowy - brąz  Serwetka podłużna metalowa - brąz 2  Liść ażurowy  2,4cm - brąz

Gąbki do mini aplikatora (20szt) - Ranger  Małe aplikatory do tuszy - Mini Ink Blending Tool - Ranger  Tusz Distress Mini - Vintage Photo

Pozdrawiam!

Hugs!





2 komentarze :