piątek, 27 września 2019

Dla mnie samej / For myself.

Udało mi się zrobić coś dla siebie! Skrzyneczka, która wcześniej przechowywała moje maski, teraz otrzymała drugie życie. I pewnie będzie przechowywać moje ścinki papierów. Ale za to w jakim stylu!

I have managed to do something for myself! The letterbox that used to store my masks, now got a second life. And it will probably keep my paper scraps. But in what style!


Metale z MitForm i wyciski z form Prima Marketing nieustannie mnie inspirują. To produkty, które prawie zawsze znajdują się na moich pracach.

MitForm metals and Prima Marketing imprints constantly inspire me. These are products that are almost always on my artworks.


Całość, pomalowałam przy pomocy farb metalicznych od Finnabair, pasty z efektem rdzy, farbą w kolorze patyny i rdzy z DecoART. Całość wykończyłam woskami w kolorze białego złota.

The whole project was painted with metallic paints from Finnabair, rust-effect paste, patina-coloured and rust-coloured paint from DecoART. I finished the whole thing with waxes in the color of white gold.


I nie mogłam się powstrzymać, żeby chociaż odrobinę nie pochlapać białą farbką.

And I couldn't resist splashing a little bit of white paint on it.




Miłego dnia!
Have a nice day!


Użyłam: / I used: 

Wskazówka_7.1_STE Narożnik_górny_2_STE PÅ‚aski metalowy motyl - brÄ…z Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks (nowa paleta) Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Terra Cotta Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Teakwood Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair (nowa paleta) Czarne gesso - Renesans

1 komentarz :