poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Nostalgiczne ATC / Nostalgic ATC set



Cześć!
Dziś mam dla Was zestaw Artist Trading Cards
w kobiecych kolorach. Jednocześnie chciałabym się na chwilę z Wami pożegnać. Nie odchodzę na długo. Mam nadzieję wrócić lada dzień z nowymi siłami.

Hello!
Today I would like to show you 
my Artist Trading Cards set in feminine colors. At the same time, I would like to say goodbye to you for a moment. I do not go away for long. I hope to return any day with new strength.


Moje ATC pokolorowałam Tuszem Oxide,
Proszkiem Primy i... herbatą :)
I coloured my ATCs with Distress Oxide,
Prima Powder and a bit of....tea :)





Zachęcam Was do zajrzenia do kategorii metalowych elementów,
znalazłam tam zębatki metalowe oraz wieszak :)

Take a closer look on our metallic embelishments category,
you can find there some cool cogwheels and hangers!







Wykorzystałam: / I used:

Pędzle - Texture 2 - Finnabair Art Basics Double-Ended Brush Set Tusz Distress Oxide - Antique Linen Wieszak metalowy - brąz

Przezroczyste Gesso - Clear - Prima 3D Matte Gel - Finnabair - Prima Mandalas Dreams - Mini Piórka - SnipArt

Proszek - Prima Artisan Powder - Antoinette Pink Szklane mikrokulki 10g Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm

Photobooth Card Strips - Tim Holtz Idea-ology  Mini Glossy Accents 18ml

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz