niedziela, 10 grudnia 2017

Wyzwanie Retro Teamu / Retro Team Challenge: Karolina Bukowska

Cześć wszystkim!!!
Witajcie w moim wyzwaniu !
Dziś mam dla Was płótno z woskiem enkaustycznym.
Mam dla Was zadanie inne niż zwykle!


Hi everyone!!!
Welcome to my challenge!
Today I have for you canvas with encaustic wax.
I have for you challenge other than always!


Szukam czegoś nowego, co pozwala mi tworzyć projekty inne niż zwykle.
 Chcę znaleźć nowe zastosowanie  moich ulubionych produktów.
Otwieram umysł na nowe możliwości i style.

I'm looking for something new,
which allows me to create projects other than usual.
  I want to find a new application for my favorite products. 
I open my mind to new possibilities and styles.



Musisz użyć: 
1. coś starego, coś co jest zbędne na twoim biurku;
2. użyj wosku, świeczki lub kleju;
3. użyj w projekcie tylko 3 kolorów.

You must use:
1. something old, something that is unnecessary on your desk;
2. use wax, withe or glue;
3. used only 3 colors in the project.

W moim projekcie  wykorzystałam kawałek koronki, czarny mazak, woski od Finnabair i metalową blaszkę.
Skupiłam się na kolorze niebiesko-turkusowym, czarnym  i złotym. 
Podczas podgrzania powstał kolor niebiesko-turkusowy, 
pierwotnie był turkusowy 

In my project, I used a piece of lace, black marker, wax from Finnabair and metal plate.
In the project I focused on blue-turquoise, black and gold.
During heating, a blue-turquoise color was created, originally it was turquoise.


***


Wytyczne Karoliny, to nie lada wyzwanie. 
Pierwsza wytyczna - użyj coś starego. 
Wykorzystałam starą, aluminiową łyżkę. Początkowo chciałam ją zgiąć, niestety złamała się. Postanowiłam więc wykorzystać tylko tą owalną część jako bazę zawieszki, ale aby zrobić z tej części zawieszkę, musiałam wywiercić w niej otwory na łańcuszek.
W łyżkę, wkleiłam trochę gazy, mikrokulki, dodałam złotego brokatu i pokolorowałam złotą farbką Finnabair.
Dodałam też trochę metalowych elementów - liść i kwiat. Kwiat pokolorowałam granatowym woskiem Finnabair. Na sam koniec dokleiłam napis od Snip Art "Create Art", pokolorowany wcześniej tym samym woskiem Finnabair oraz polakierowany Glossy Accents.
Na sam koniec dodałam łańcuszki, ażurowe, metalowe serduszko oraz szklany kaboszon.
Mam nadzieję, że podołałam zadaniu.
;)

Karolina's guidelines are a real challenge, but I will try to meet the task. 
First guideline - use something old. I used an old, aluminum spoon. 
Initially, I wanted to bend it, but unfortunately it broke. 
So I decided to used only the oval part as the base of pendant, but to make a piece from this part, I had to drill holes in it for the chain. I glued in a spoon some gauzes and microbeads. I added gold glitter and colored it with gold paint by Finnabair
I also added some metal elements - leaf and flower. I painted the flower with Finnabair blue wax. At the end I added an inscription from Snip Art "Create Art", which previously I
 have colored with the same Finnabair wax and varnished with Glossy Accents. At the end I added chains, openwork metal heart and a glass cabochon
I hope that I managed to meet the task.
;)







***

Zasady ogólne wyzwania Retro Teamu:

1. Stwórz pracę spełniającą wytyczne wyzwania (poniżej) - publikując pracę opisz w jaki sposób je zinterpretowałaś/eś.

2. Na wyzwanie można zgłaszać wszelkiego rodzaju projekty rękodzielnicze, w dowolnym stylu.

3. Prace powinny być nowe, wcześniej niepublikowane. Na wyzwanie można zgłosić dowolną liczbę projektów (każdą publikując w oddzielnym poście u siebie na blogu). Projekty mogą być zgłoszone do dowolnej ilości innych wyzwań.

4. Zgłaszaną pracę opublikuj na swoim blogu lub stronie na Facebook'u z 'publicznym' ustawieniem widoczności. W opisie zawrzyj informacje o naszym wyzwaniu: banerek wyzwaniowy (na górze tej strony) i link wsteczny do tego posta.

5. Zgłoś pracę za pomocą inlinkz (na dole tego posta), podając linka do posta ze swoją pracą.

6. Zwyciężczynię / zwycięzcę ogłosimy w ciągu 7 dni po zakończeniu wyzwania. Osoba ta otrzyma nagrodę - niespodziankę: zestaw pobudzających kreatywność materiałów do tworzenia (wysyłka nagrody jest bezpłatna na terenie Europy).

7. Wyzwanie trwa od 10 do 31 grudnia.


***

General Retro Team Challenge rules:

1. Create a project according to the specific challenge guidelines (below) - in your post, explain how you interpreted them.

2. You can enter all kinds of craft projects, in any style.

3. The project entered should be new, previously unpublished. You can enter any number of projects into one challenge (by publishing each separately on your blog). The same project can be entered into any number of other challenges.

4. Publish the project on your blog or Facebook page (with a 'public' privacy setting). In the description, include: the challenge banner (above) and a link to this challenge post.

5. Enter your project with the inlinkz tool (atthe bottom of this post), inserting the link to the post with the project.

6. We will announce the winner within 7 days of the closing of the challenge. The person will receive surprise prize: a set of creativity-inducing craft supplies (shipping is free within Europe).

7. The challenge opens 10th and closes 31th December.

***

Wytyczne wyzwania:

Musisz użyć: 
1. coś starego, coś co jest zbędne na twoim biurku;
2. użyj wosku, świeczki lub kleju;
3. użyj w projekcie tylko 3 kolorów.

The challenge rules:

You must use:
1. something old, something that is unnecessary on your desk;
2. use wax, withe or glue;
3. used only 3 colors in the project.

No a teraz... czekamy na Wasze projekty!
Jeżeli macie pytania co do wytycznych wyzwania, zapraszamy do zadawania ich w komentarzach.
No i przede wszystkim - życzymy udanej twórczej zabawy!

And now... we're waiting for your projects!
If you have questions concerning the challenge guidelines, please ask them as comments.
And first and foremost - have lots of creative fun!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz