sobota, 2 grudnia 2017

Romantyczne ATC / Romantic ATCs

Witajcie!
Dziś przygotowałam parę Artist Trading Cards ze zdjęciami z fotobudki
Zdjęcia są na paskach, dzięki temu możemy wybrać pasujące do projektu zdjęcie 
lub też wykorzystać wszystkie trzy zdjęcia. Bardzo lubię te zdjęcia, dzięki temu możemy
 tworzyć w projektach niepowtarzalne historie - i tak było też tym razem. 
Napisy wycięłam ze starej książki. 
W tle znajdziecie odlewy z masy plastycznej.
Pod zdjęciami umieściłam chrobotek reniferowy, który dodaje nieco ciekawej tekstury.
Kolor moich kart pochodzi z rozwodnionego Distress Oxide, którym miejscami potuszowałam też 
wystające elementy. Postemplowałam też karty wykorzystując stemple Inkadinkado
Na koniec wszystkie krawędzie potraktowałam metalicznym woskiem Finnabair. 
Zyskałam dzięki temu wygląd kart w stylu vintage.

Hello!
Today I prepared for you a pair of Artist Trading Cards with some 
Photobooth Card Strips photos. You can use 1 photo or 3 photos, it's up to you 
- I love to use photobooth photos, they are perfect to create unique stories in your projects. 
My sentences are cut out of the old book.
In the background you can find some mould shapes created with decor clay.
Under the pictures you can notice some caribou moss, it's great to create some texture.
I've coloured my cards with Distress Oxide and I've used it 
to stamp some numbers with Inkadinkado Stamps
In the end I've coloured edges and elements with some metallique Finnabair wax 
- it gives some vintage touch to my cards.










Użyłam / I've used:

Szklane mikrokulki 10g Mini Glossy Accents 18ml Tusz Distress Oxide - Antique Linen

 Tusz Distress Oxide - Salty Ocean Masa dwuskładnikowa do odlewów - Pentart


 Photobooth Card Strips - Tim Holtz Idea-ology Przezroczyste Gesso - Clear - Prima  Naklejki Epoksydowe - Scrapberry's - Mechanical Illusions

Tusz Distress Oxide - Lucky Clover Chrobotek Reniferowy 10g  Serwetka metalowa kwadrat - brąz 2

 Stemple Typographic - Inkadinkado

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz