czwartek, 21 stycznia 2016

Retro Inspiracje: Karolina w wydaniu bardzo retro / Retro Inspirations: Karolina's very retro side

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam pokazac moją nową stronę w art journalu. Może to zabrzmi trochę zabawnie, ale już dawno miałam ochotę zrobić taki mocno retro art journal ze zdjęciem obcej Pani lub Pana :D W pracy użyłam wiele różnych meatlków, które świetnie wpisały się w retro ducha mojej strony. Następnie sięgnęłam po media, a na koniec wykorzystałam stemple i czarne chlapnięcia, by dodać pracy kontrastu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Hi! Today I would like to show you my newest Art journal page. It might sound a little funny, but for a long time I've wanted to create such a very retro art journal page with a photo of a stranger mrs or mr. In this project I used many different metal embellishments that go really well with the retro spirit of my page. Next I reached for some media, and finally I added stamps and black splashes, to make my project more contrasty. I hope you like it.







Użyłam: /I used:

Modeling Paste - White - DecoArt  Tusz StazOn Midi - Jet Black  Wstążka tkaninowa z nadrukiem - pismo

Serwetka metalowa okrągła - brąz 2  Pęk kluczy - brąz  Uchwyt metalowy - głowa lwa - brąz 2

Serwetka metalowa okrągła - brąz  Gałązka metalowa 5,2cm  Nazwy ulic biało-czarne - Prima Shabby Chic Treasures
Liść ażurowy  2,4cm - brązShabby Shutters Distress Spray Stain    Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm

Pozdrawiam! / Hugs!




    

1 komentarz :