piątek, 8 stycznia 2016

Retro Inspiracje: Ciemny shadowbox Olgi / Retro Inspirations: Olga's dark shadowbox

Hej hej! Dzisiaj widzimy się tutaj po raz ostatni, ponieważ moja przygoda w DT Retro Kraft Shop dobiegła końca :) W ramach pożegnalnej inspiracji przygotowałam shadowboksa. Całą bazę potraktowałam czarnym gesso, a gdzieniegdzie zaszalałam z metalicznymi farbami ;) Wybrałam rozmaite dodatki - są i szklane buteleczki oklejone świetnymi primowymi etykietami, i metalki, i tekturkowy zegar, a także miniksiążeczki ręcznie robione wg kursu Agnieszki. Wszystko ułożone w przestrzenną kompozycję i sowicie pochlapane :)

Hello! It's my goodbye project for Retro Kraft Shop because my journey as a DT member comes to an end :) I've prepared a shadowbox for my last inspiration. The whole base is covered with black gesso, but I've also used some metallic paints here and there to add a festive touch ;) I've chosen various embellishments - there are glass bottles with great Prima labels, some metal embellishments, a chipboard clock and minibooks handmade following to Agnieszka's tutorial. Everything is arranged in a dimensional composition and richly splashed :)

Za chwilkę zaproszę Was do obejrzenia zdjęć i odkrycia wszystkich zakamarków mojej pracy, ale chciałabym najpierw się pożegnać! Dziękuję za to, że mnie tutaj odwiedzaliście, jestem wdzięczna za każdy komentarz czy lajk przy moich inspiracjach :) Dziewczynom z DT dziękuję za wspólną przygodę i świetną atmosferę, a Agnieszce i Kubie za niemal roczną współpracę. 

I will invite you to view all the photos and to explore the mysteries of my project in a moment, but firstly I would like to say goodbye! Thank you for visiting me here, I'm really grateful for all your comments and likes under my inspiration posts :) I want to say thank you to the girls from DT for our journey and great atmosphere, and to Agnieszka and Kuba for almost a year of cooperation.  

Po raz ostatni z tego miejsca pozdrawiam i zostawiam Was ze zdjęciami :)
It's the last time I'm sending warm hugs and I'm leaving you now with the photos :)









Użyłam: / I used:

PuzzlBox 20cmx20cm - SnipArt Żarówki duże - Prima Junkyard Findings Dziurki od klucza - Prima Junkyard Findings
Buteleczka z korkiem 2x7,5cm Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm Buteleczka z korkiem 2x4cm
Etykiety na buteleczki - Prima Montpellier Apothecary Vial Labels Duży zegar - SnipArt  Serwetka podłużna metalowa - brąz 2
Ramka żywiczna Studio75 - Płótno craftowe - toffi Gęsta pasta modelująca - Maimeri Acrilico 200ml 

6 komentarzy :