wtorek, 26 stycznia 2016

Retro Inspiracje: Biurkowy organizer Ani / Retro Inspirations: Ania's desk organizer

hej ;)
na dziś przygotowałam organizer na biurko 
lubię je robić ponieważ efekt jest fajny a praca nad nim wcale nie jest trudna ;)
myślę że powinniście spróbować ;)

Today I prepared a desk organizer
I liked to make these cause the effect is really nice and the work isn't too hard :)
I think you should try it :)



jako dodatki użyłam tu cudne żarówki od Primy, ramkę żywiczną którą uwielbiam dodawać wszędzie oraz nasze nowości czyli tekturki 3d od Snipartu :)

as embellishments I used the wonderful light bulbs from Prima, aresin frame which I love to add everywhere and ours new arrivals - 3d flowers from Snipart

użyłam: / I used:

Prima The Archivist 30x30 - Atteindre L'univers Prima The Archivist 30x30 - Le Collectionneur Żarówki duże - Prima Junkyard FindingsKwiatki 3 - Retro Kraft - SnipArt Szpulka drewniana 3x4,8cm Ramka żywiczna


1 komentarz :