sobota, 29 sierpnia 2015

Retro Inspiracje: Agnieszka postarza słoik / Retro Inspirations: Agnieszka distresses a jar

Tak, uwielbiam papier. Od czasu do czasu nachodzi mnie ogromna ochota na pracę ze szkłem - nie wiem dlaczego, ale słoiki, fiolki, i w ogóle szklane pojemniki zawsze wołają moim zdaniem o zalterowanie. Tym razem chwyciłam mały słoiczek na przyprawy i postanowiłam nadać mu retro-charakter.

Yes, I do love paper. But from time to time I get the urge to work with glass - I don't know why, but jars, vials and glass containers in general always call for altering in my opinion. This time round I got my hands on a small spice jar and decided to give it a retro feel.


Przezroczysty słoik zmienił kolor dzięki tuszon StazOn - w kolorach brąz i czerń - nakładanych za pomocą gąbki. Dodatkowo powierzchnię pokryłam jeszcze cienką warstwą Crackle Accents, które stworzyło lekkie spękania i nierówności.

The transparent jar changed colour thanks to StazOn inks - in brown and black - applied with a sponge. Additionally, I covered the surface with a thin layer of Crackle Accents, which created a little texture.


Tak prezentował się słoik na początku, po pokryciu tuszem brązowym i po dodaniu w kilku miejscach tuszu czarnego.
This is what the jar looked like at the start, covered with brown ink and then with black ink added in a few spots.



Crackle Accents nakładałam za pomocą gąbki, delikatnie 'wklepując'. Po prawej słoik w trakcie suszenia.
I applied Crackle Accents with a tapping brush, tapping gently. On the right you can see the jar while it was drying.


Słoiczek ozdobiłam w brązach i czerniach. Po przyklejeniu dodatków szkło przepuszcza mniej światła, słoik zaczął się więc wydawać jeszcze ciemniejszy. 

I decorated the jar in shades of brown and black. After adding the embellishments the glass lets through less light and the jar seems even darker.


A tu zbliżenie na efekt cienko 'wklepanego' crackle.
And here is a close-up of the thinly tapped on crackle.



 Użyłam: / I used:

Tusz StazOn Midi - Jet Black Tusz StazOn Midi - GanacheCrackle Accents 59ml

Litery drukarskie Letter Press Set Mała kremowa żaróweczka - żywiczna

Pozdrawiam ciepło,
Warm hugs,



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz