piątek, 21 lutego 2020

Niebieskie Pudełko/Blue Box

Witajcie!
W sklepie znajdziecie mnóstwo nowości, a wśród nich nowe woski i maski od Finnabair.
Ja nie mogłam się powstrzymać i jak tylko wpadły w moje ręcę, musiałam coś stworzyć.
Dawno nie robiłam skrzynek, a bardzo lubię tą formę, więc dzisiaj mam dla was pudełko.
Wykorzystałam maskę z motywem szachownicy oraz woski w kolorach Patina Green, Patina Blue, Old White i mój ulubiony Charcoal Black.
Do tego pasta grafitowa i ulubione dodatki od Finnabair i Mitform i piękna skrzynka
(nie wiem jeszcze na co) gotowa.

In the store you will find a lot of new products, including new waxes and masks from Finnabair.
I could not resist and as soon as they fell into my hands, I had to create something.
I haven't made boxes for a long time, and I really like this form, so today I have a box for you.
I used a chessboard mask and waxes in Patina Green, Patina Blue, Old White and my favorite Charcoal Black.
Some graphite paste and favorite mechanicals from Finnabair and Mitform and a beautiful box
(I don't know for what yet) ready.







Miłego weekendu !
Have a nice weekend!





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz