wtorek, 4 grudnia 2018

Christmas tags - by Kasia

Witajcie,
dzisiaj mam dla Was świąteczne tagi. Do ich wykonania użyłam prostego wykrojnika śnieżynki i tuszy Distress Oxide. Te tusze są idealne do tworzenia tła, dają nieograniczone możliwości, doskonale się nimi cieniuje a kolory mieszają się idealnie. 

Hello,
today I have for you Christmas tags. I used a simple snowflake die and Distress Oxide inks to make them. These inks are perfect for creating a background, they give you unlimited possibilities, their colors blend perfectly. 



W pierwszym tagu tło jest bardzo proste - wykorzystałam trzy kolory tuszy, które po prostu spryskałam wodą. Ważne, żeby nie używać nagrzewnicy, tylko dać wodzie wyschnąć. Wtedy ten efekt "oxide" jest zdecydowanie lepszy. Zrobiłam też napis ze świątecznych kalkomanii Tima Holtza.

In the first tag, the background is very simple - I used three colors of the inks, which I simply sprayed with water. It is important not to use the heat tool, but to let the water dry. Then this "oxide" effect is definitely better. I also made an inscription with the Christmas rub-ons from Tim Holtz.



W tym przypadku dodatkowo użyłam folderu do embossingu z małymi kropeczkami. Podkreśliłam je  woskiem od Finnabair, aby były lepiej widoczne. 

In this case, I also used the embossing folder with small dots. I highlighted them with Finnabair wax to make them more visible.



Użyłam / I used:

Tusz Distress Oxide - Broken China Tusz Distress Oxide - Stormy Sky Wosk - Art Alchemy Metallique - FinnabairKlej - Aleene's Always Ready Original Tacky Glue Nitownica Crop-A-Dile Blue 

Dziękuję / Thank you!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz