niedziela, 25 lutego 2018

Retro Tutki / Retro Tutorials: Found

Hej,
Przygotowałam na dziś tutorial. W roli głównej nowości od Prima Marketing. Zakochałam się w pastach z zestawu Military Rust. A cóż mogę powiedzieć o foremce, jest po prostu świetna. Wszystko to razem wykończone woskiem Art Alchemy zachwyca.

Hey,
I have prepared a tutorial for today. I used the new products from Prima Marketing. I fell in love with the pastes from Military Rust kit. And what I can say about the mold, it is really great. All this, finished with Art Alchemy wax, impresses.


Zapraszam na film:/I invite you to the movie:





Użyłam: / I used:

Zestaw - Military Rust - Finnabair - Prima Foremka Renaissance I - Prima Vintage Art Decor Mould Quote Chips - Tim Holtz Idea-ology Buteleczka z korkiem 2x4cm Ażurowy metalowy motyl - brąz Sizal - 30gMetalowy trybik - 3,4 cm Metalowy trybik - 2,3 cm Metalowe kółko - brąz Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Rust Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Espresso Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair Gwiazdki - Prima Vintage Mechanicals (Finnabair)

1 komentarz :