niedziela, 17 września 2017

Wideo Retro Tutki / Video Retro Tutorials: Boho Soul



Hej Kochani! Na dzisiaj przygotowałam dla Was LO wraz z filmikiem jak powstawało. Do wykonania tła użyłam Clear gesso, Cracle Paste i maski. Spękania wypełniłam brązowym Artisan Powder, który dodał im retro charakteru. To prosty i szybki sposób na stworzenie ciekawego tła. Mam nadzieję, że moje podpowiedzi chociaż troszkę Was zainspirują. Miłego oglądania!

Hey Darlings! Today I prepared for you LO with a video tutorial as it was created. For the background I used Clear gesso, Cracle Paste and mask.  The cracks filled the brown Artisan Powder, which added to their retro character. This is a simple and quick way to create an interesting background. I hope my hints will inspire you a little bit. Enjoy!








Wykorzystałam / I used:

Kwiaty w pudełku - Prima PenmanshipMaska 6x6 - Ring Doily - Crafter's WorkshopProszek - Prima Artisan Powder - ParthenayClear Gesso - Finnabair - PrimaCrackle Paste - DecoArtFimo Air Light White 250gForemka - Ramka z motylemForemka - Skrzydła aniołaForemka - PióraScript - stempel akrylowy KaisercraftNity Wide Eyelets - Warm MetalNitownica Crop-A-Dile II Big Bite

Pozdrawiam! / Greetings!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz