czwartek, 15 grudnia 2016

Wideo Retro Tutki: Steampunkowa torba / Video Retro Tutorials: A steampunk bag





Z pomocą trybików, ćwieków i nitów, farb oraz skórzanych ścinków zalterowałam moją ukochaną porządnie już znoszoną torbę. Jeśli jesteście ciekawi jak powstała moja nowa steampunkowa torebka, przygotowałam dla Was wideo z procesu powstawania. Taka praca wymaga dużo, dużo czasu i cierpliwości, ale fajnie się bawiłam, więc zapewne niebawem wykonam kolejny podobny projekt. :)



With gears, studs and eyelets I altered my favorite bag. It was old and damaged and now it's vintage looking and steampunky. I really enjoyed making this one so soon I will create a similar project and if you also want to make something like this I have for you a video from the creative process.






Użyłam: / I used:

Metalowy trybik - 1,8 cm - wzór 2  Metalowy trybik - 2,3 cm  Metalowy trybik - 2,5 cm - wzór 1


Metalowy trybik - 2,5 cm - wzór 2   Metalowy trybik - 3,1 cm - wzór 2    Metalowy trybik - 3,4 cm  
Metalowy trybik - 1,7 cm  Metalowy trybik 2 - brąz  Przełączniki i gniazdka - Prima Junkyard Findings   
Skrzydła anioła - Stamp-n-Add - Stemple i dodatki  W chmurach - Prima Junkyard Findings  Nity Wide Eyelets - Cool Metal    Nity Standard Eyelets - Grey  Nitownica Crop-A-Dile Blue Media Fluid Acrylics - Raw Umber - DecoArt

  Ćwieki - Prima Vintage Mechanicals (Finnabair)  Ćwieki metalowe 9x5mm - brąz  Ćwieki metalowe 14x8mm - brąz


4 komentarze :

  1. wow wow wow ... an amazing bag - steampunk in finest design. Also the making of video is a pleasure - thanks! Great work!
    Hugs - Senna

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko komentuję, ale na widok tej torby wyrywa się mnie wielkie "WOW"!!!
    Niesamowicie oryginalna i inspirująca! Podziwiam...<3

    OdpowiedzUsuń