poniedziałek, 14 listopada 2016

Retro Inspiracje: Chłodna miłość / Retro Inspirations: Chilly love


Witam Was dzisiaj tym, co lubię ostatnimi czasy najbardziej. Przygotowałam wpis do art journala.
Do wykonania tła użyłam mgiełek Distress, medium do spękań z firmy DecoArt oraz stempli.
Dziś postawiłam na granat i czerń starając się zachować mocne vintage. Dodatkowo wykorzystałam taśmę Tima Holtza która przy tym zdjęciu wydawała mi się niezbędna do pracy.
Moim ostatnim nabytkiem są też bardzo ciekawe stemple Carabelle Studio, które również znalazły się w pracy i odgrywają w niej dużą rolę. Po wycięciu wzoru na papierze akwarelowym pomalowałam je tuszami Distress z użyciem wody. Następnie naniosłam na nie preparat Glossy Accents, aby zrobić sobie z nich własne kaboszony. Stemple prosiły się same o to ze wzglęgu na swoją budowę :) Mgiełki, które akurat użyłam do pracy są w tej chwili w promocyjnej cenie więc szczerze zachęcam Was do tego, aby się skusić, gdyż warto.

Today I would like to welcome you with all I have recently loved the most. This is my art journal entry. I used Distress mists to make the background, Decoart media to make cracks and Decoart stamps. Today I wanted to get true vintage so I used black and dark blue colors. I also used Tim Holtz tape, which I found necessary with this photo. I have also got very nice Carabelle Studio stamps lately, which were irreplaceable in this work. After cutting the pattern out of watercolor paper I painted it with Distress inks using water. Next I covered it with Glossy Accents to make my own cabochons. Due to the stamps' structure I had to do it all exactly this way. The Mists I have used in my project have a very attractive price these days so I do really recommend you invest in them since they are worth it.









pozdrawiam Was serdecznie!
hugs and until next time :)
Aga Baraniak



Użyłam: / I used:

Tusz Archival - Jet Black Crackle Accents 59ml Glossy Accents 59ml

Gesso białe - Maimeri Acrilico 200mlStemple gumowe - Des ronds et du texte - Carabelle Sentiments - Together - stemple akrylowe Kaisercraft
Picket Fence Distress Spray Stain  Naklejki Small Talk - Tim HoltzMetalowy trybik - 3,4 cmTusz Distress Mini - Fired BrickTusz Distress Mini - Candied AppleChipped Sapphire Distress Spray StainFaded Jeans Distress Spray StainBlack Soot Distress Spray StainCrackle Paint - DecoArtTaśma filmowa - Tim Holtz Idea-ologyCyferki Bingo Chips czerwone

4 komentarze :

  1. powiało chłodem, nawet oko się oszroniło:) LOVE IT!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby chaos, a wszystko pasuje. Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki śliczne dziewczyny :) cieszę się bardzo czytając :) wasze tak ważne opinie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń