środa, 15 czerwca 2016

Retro inspiracje: Steampunkowy notes / Retro Inspirations: Steampunk notebook


Witam Was serdecznie. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój zmieniony notes. Uwielbiam steampunk, dlatego też stworzyłam notes ze steampunkowym kotem na okładce.


Hi my lovely friends. Today I would like show you my altered notebook. I love steampunk so I created a little notebook with a steampunk cat on the cover.



Rozpoczęłam od nałożenia warstwy białego gesso na całą powierzchnię. Następnie przykleiłam tekturki oraz metalowe elementy. Tekturki pokryłam białym oraz czarnym gessem oraz dodałam Inkę Gold aby podkreślić elementy.

I started by applying a thin layer of white gesso on the background to protect it. When dry, I glued down all chipboards and metal embellishments. To alter the gorgeous chipboard frame and gears I used white and black gesso to paint it and Inka Gold to make it more shiny.



Następnie popryskałam notes mgiełkami Distress oraz potuszowaląm krawędzie czarnym tuszem.
Then, I sprayed my notebook with Distress mists and inked the edges with a black ink pad.



Pozdrawiam serdecznie, Aisha 
Best regards, Aisha 



Użyłam / I used 




Gęsty żel matowy - Maimeri Acrilico 200ml       Media Fluid Acrylics - Carbon Black - DecoArt

   Inka Gold 62,5g - Stare Srebro (909)
Inka Gold 62,5g - Srebrny (902)    Media Fluid Acrylics - Raw Sienna - DecoArt

Wilted Violet Distress Spray Stain Antiqued Bronze Distress Spray Stain 

Ramka - Chlapać każdy może - Kwadrat - SnipArt  

Tusz StazOn Midi - Jet BlackMechaniczne serce - SnipArt
Żarówki małe - Prima Junkyard Findings    Kurki i rury - Prima Junkyard FindingsStalówki - Tim Holtz Idea-ology


Serwetka metalowa okrągła - brąz  Tarcza zegarowa 9   Naklejki Epoksydowe - Scrapberry's - Mechanical Illusions


                                                          

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz