środa, 29 czerwca 2016

Retro Inspiracje: / Retro Inspirations: live the life you've imagined

Witajcie. Dziś przygotowałam dla Was Art Journal. Postanowiłam tworzyć formy, w których nie czuje się jeszcze komfortowo - tylko tak będę w stanie rozwinąć swój warsztat. Zachęcam Was do tworzenia nieszablonowo. Nie obawiajcie się, że coś nie wyjdzie - z każdą kolejną pracą zobaczycie postęp. Pobudźcie swoją wyobraźnię i twórzcie.

Hello. Today I have prepared for you Art Journal. I decided to create a form in which I don't feel comfortable yet - just so I will be able to develop my skills. I encourage you to create untypical projects. Do not be afraid that something does not work out - with each new project you will see progress. Wake up your imagination and just create.


Uwielbiam warstwy i dodatki. Coraz częściej odkrywam media i ich właściwości. Łączę rożne techniki zaskakując samą siebie. Moją pracę rozpoczęłam od zabezpieczenia całości gesso clear. Następnie nałożyłam pastę przez maskę, wysuszyłam całość, ułożyłam kompozycję by na koniec całość pochlapać, postemplować i  dodać białe gesso.

I love the layers and add-ons. Increasingly, I doscover media and their properties. I combine different techniques, surprising myself. I started my work from sealing paper with gesso clear. Then I put on  modeling paste with a stencil, let dry, finished the composition, added splashes and stamps and white gesso.


Do wykonania mojej pracy użyłam gotowej bazy - ciekawym rozwiązaniem było postemplowanie brzegów - dzięki temu wszystko zostało idealnie połączone w całość :)

To make today's project  I used a ready-made base - an interesting solution was adding stamps in  the edges - so everything has been perfectly combined together :)


 Inspiracją do wykonania dzisiejszej pracy były słowa "imagine" and "get messy". Słowa te idealnie pasują do procesu tworzenia, który rozpoczyna się od wymyślenia projektu - wizji w głowie, poprzez zrobienie ogromnego bałaganu wokół by ostatecznie móc cieszyć się efektem  końcowym.
Dziękuje Wam za każdą opinie. Pozdrawiam serdecznie, Paulina

The inspiration to make today's work were the words "imagine" and "get messy". These words fit perfectly to the process, which begins with the invention of the project - a vision in your mind by doing an enormous mess around to finally be able to enjoy the end result.
Thank you for any opinions. Greetings, Paulina





 













       


  

7 komentarzy :

  1. This is absolutely gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is stunning! Love the monochromatic look and all the texture!

    OdpowiedzUsuń
  3. very inspirational. fascinating combo, esp of the use of white picket fence.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning pages, love your colour palette and composition. The white brings everything together and adds that pop of contrast

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! Stunner! I love it! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń