sobota, 12 marca 2016

Retro Inspiracje: LO z mediami DecoArtu / Retro Inspirations: Layout with DecoArt media


Witam serdecznie w moim nowym-starym DT.
Na dziś przygotowałam moją ulubioną formę, czyli layout.
LO daje możliwość zastosowania ogromnej ilości 
dodatków, mediów, technik.
Mnóstwo zabawy!

I warmly welcome you to my new-old DT.
Today I prepared my favorite form, which is a layout.
An LO gives you the opportunity to use a huge amount of
embellishments, media, techniques.
Lots of fun!




Do tła użyłam czarnej pasty strukturalnej i farb z DecoArtu.
Wzory nakładałam przez maski.

 On the background I used the DecoArt black structural paste and paints.
I made the patterns with stencils.




Tymi samymi kolorami pomalowałam tekturki.

I coloured the chipboards with the same paints.





Tekturki dodatkowo podkolorowałam tuszem Distress.

Additionally I coloured the chipboards with Distress ink.



Użyłam/ I used:

Media Fluid Acrylics - Burnt Sienna - DecoArt Media Fluid Acrylics - Raw Sienna - DecoArt Modeling Paste - Black - DecoArt
Tusz Archival - Jet Black Tusz Archival - Coffee Tusz Distress Mini - Walnut Stain
Plakietki - Tim Holtz Idea-ology Mini Numbers - Prima Vintage Mechanicals Szpulka drewniana 1,5x1,9cm
Kwiaty Prima - Time Traveler's Memories- Hard TimeMetalowy trybik 4 - srebrny Metalowy trybik 2 - srebrny
Gałązki - Retro Kraft - SnipArt Kwiatki 4 - Retro Kraft - SnipArt Studio75 - Płótno craftowe - białe
UHK Gallery - Celebration - Styczeń UHK Gallery - LOFT Christmas - WOODPrima Cartographer 30x30 - Montgolfiere
Prima The Archivist 30x30 - Les Façons Dont Je T'aime Prima The Archivist 30x30 - L'Archiviste Prima The Archivist 30x30 - F & W
Stemple Typographic - Inkadinkado


Dagmara






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz