wtorek, 29 marca 2016

Retro Inspiracje: Kolorowy shadowbox / Retro Inspirations: Colourful shadowbox

Cześć,
Dziś chciałabym podzielić się z Wami kolorowym - może wiosennym? w końcu? :) - shadowboxem. Tym razem dla odmiany pierwsze skrzypce gra kolorowe tło, na którym umieściłam niedużo pomalowanych na biało dodatków.

Hello,
Today I'd like to share with you a colourful - maybe spring-themed? finally? :) - shadowbox. This time around - for a change - the stage belongs to the background, which I only disturbed with a couple of white-painted embellishments.


Po złożeniu box najpierw wykleiłam (nie w całości, ale na większości wewnętrznych powierzchni) kawałkami bibuły Tissue Wrap Tima Holtza. W wersji Melange ta bibuła ma piękne piśmienno-motylo-muzyczne wzory, które genialnie nadają się na tło. Gdy bibuła dobrze się przykleiłam, cały boks pomalowałam używając farb Media Fluid Acrylics DecoArt - farby te są płynne i można mieszać je z wodą, co też uczyniłam - dzięki temu farby nie zakryły całkowicie wzorów bibuły. Kolory pięknie też mieszają się ze sobą, co sprawiło, że kolory całego boksa pięknie się moim zdaniem zlały.

After assembling the box, I first covered it (not the entire thing, just most of the inside spaces) in pieces of Tim Holtz Tissue Wrap. The Melange one features beautiful script-print-butterfly-musical designs, which work great as a background. When the tissue paper was properly adhered, I painted the whole box using DecoArt Media Fluid Acrylics - the paints are fluid and can be mixed with water, which I did, making them semi-opaque so that the tissue designs are still visible. The colours blend together nicely, too, which made the shading of the entire box melt together quite well, I think.


Po wyschnięciu cały boks pokryłam przezroczystym preparatem do spękań Clear Crackle Glaze. Dla pewności zostawiłam do wyschnięcia na noc, a następnego dnia nałożyłam biały krem postarzający DecoArtu. Gdy wysechł, nadmiar starłam mokrą chusteczką - farba została jednak w zagięciach i zaułkach boksa i świetnie wypełniła spękania, podkreślając je na kolorowym tle.

After drying I covered the whole box with Clear Crackle Glaze and allowed it to dry overnight. The next day I applied white Antiquing Cream over it and once it dried, too, I removed the excess with a wet wipe - the paint remained in the folds and crooks of the box, as well as filled the cracks, highlighting them against the colourful background.


Boków nie pokrywałam bibułą, ale z samymi spękaniami też chyba nieźle się prezentują.
I didn't cover the sides with the tissue paper, but I think the crackling itself came out pretty well.



Na koniec tylko pomalowałam kilka dodatków białą farbą i zainstalowałam je wewnątrz boksa, dodając tu i tam po trochu białą nitkę i przezroczyste epoksydowe kaboszony.

Finally I painted some embellishments with white paint and installed them inside the box, adding some white thread and transparent epoxy cabochons here and there.



To co, możemy uznać, ze wiosenny? :)
So, can we deem it spring-themed? :)

Użyłam: / I used:

ShadowBox 16cmx16cm - półeczki asymetryczne - SnipArt Bibuła - Tissue Wrap Melange - Tim Holtz Media Fluid Acrylics - Cobalt Turquoise - DecoArt 

Media Fluid Acrylics - Green Gold - DecoArt Media Fluid Acrylics - Quinacridone Violet - DecoArt Media Fluid Acrylics - Yellow Oxide - DecoArt

Clear Crackle Glaze - DecoArt Antiquing Cream - Titanium White - DecoArt Media Fluid Acrylics - Titanium White - DecoArt

Parlor - Prima Shabby Chic Treasures Cyferki Bingo Chips czerwone Serwetka metalowa okrągła - brąz

Łyżeczka metalowa z koroną - miedziana Paper Clay - Prima Foremka Baroque 2 - Prima Vintage Art Decor Mould

Buteleczka z korkiem 2x4cm Liść metalowy – brąz Naklejka kaboszon epoksydowy 1 cm 10 szt.

Naklejka kaboszon epoksydowy 3 cm 3 szt. Glossy Accents 59ml

Pozdrawiam ciepło,
Hugs,



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz