środa, 9 grudnia 2015

Retro Inspiracje: Magnetyczne życzenia Karoliny / Retro Inspirations: Karolina's magnetic wishes

Hej! W ostatnim tygodniu pokazałam Wam prosty sposób na użycie magnesów w naszym grudniowniku. I zainspirowałam samą siebie do użycia ich w innym projekcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę ;) Zrobiłam dużą rozetkę z mnóstwem ozdób, listkami i owocami głogu oraz jelonkiem, pod którą ukryłam świąteczne życzenia. Na kartce możecie również znaleźć metalową śnieżynkę oraz kaboszonki.

Hi! Last week I  showed you a simple way to use magnets in a December Daily. And I got inspired by myself to use it in another project! Today I would like to show you a card ;) I made a big rosette with a lot of embellishments, hawthorn leaves, hawthorn fruits and a deer, under which I hid Christmas wishes. On the card you can also find a metal snowflake and cabochons.
.





Użyłam: / I used:

UHK Gallery - LOFT Christmas - Zestaw papierów      Płatek śniegu metalowy - brąz    Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm


   Magnes 6x1mmKaboszon przezroczysty okrągły 2cm
Tusz Distress Mini - Vintage PhotoMałe aplikatory do tuszów - Mini Ink Blending Tool - RangerTusz Distress Mini - Walnut Stain  

Pozdrawiam! / Hugs!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz