sobota, 1 lutego 2014

Wyzwanie / Challenge: Retromania 1

Ogłaszamy nasze pierwsze blogowe wyzwanie!
Here comes our first blog challenge!


Retromania to cykliczne wyzwanie, które będzie pojawiało się co miesiąc i za każdym razem trwało około 3 tygodni. Do udziału zapraszamy wszystkie retromaniaczki i wszystkich retromaniaków - jedyne, co trzeba zrobić, by wziąć udział, to stworzyć pracę w stylu retro! Retromanię czas zacząć! :)

Retromania is a periodical challenge which will take place every month and will last for about 3 weeks each time. We invite all retromaniacs to participate - the only thing you have to do is to make a retro style project! Time for Retromania! :)

O wyzwaniu i udziale słów kilka:
- Stwórz pracę w stylu retro - vintage, shabby chic, steampunk lub jakąkolwiek inną z wyraźną nutą tego, co w starym stylu, stare lub postarzone.
- Na wyzwanie można zgłaszać wszelkiego rodzaju projekty: LO, kartki, tagi, art journaling, mixed media, altered art.
- Prace powinny być nowe, wcześniej nie publikowane. Na wyzwanie możesz zgłosić jedną pracę.
- W pracach nie trzeba używać produktów z naszego sklepu.
- Zgłaszaną pracę opublikuj na swoim blogu, w notce zawrzyj informacje o naszym wyzwaniu, zamieść banerek wyzwania (powyżej) i link wsteczny do tego posta.
- Zgłoś pracę za pomocą inlinkz (na dole tego posta), podając linka do posta ze swoją pracą.
- Zwyciężczynię / zwycięzcę wyłonimy i ogłosimy w przeciągu 5 dni po zakończeniu wyzwania.
- Zwyciężczyni / zwycięzca otrzyma nagrodę przydasiową i jednorazowy rabat na zakupy w sklepie. (Wysyłka nagrody jest bezpłatna na terenie Europy).
- Wyzwanie trwa od 1. do 23. lutego.

A few words about the challenge and participation:
- Make a retro style project - vintage, shabby chic, steampunk or anything else with a visible hint of the old-fashioned.
- You can enter with all sorts of projects: layouts, cards, tags, art journal pages, mixed media projects, altered art.
- The projects should be new, previously unpublished. You can enter one project in the challenge.
- You do not have to use products from our shop to participate.
- Post the project on your blog, include info about our challenge with the challenge banner (at the top) and and a return link to this postl.
- Enter with inlinkz (at the bottom) with the link to your project post.
- We will announce the winner within 5 days after the closing date.
- The winner will receive a set of goodies and a single-use discount coupon to our shop. (Shipping of goodies is free within Europe.)
- The challenge starts 2nd Feb. and closes 23th Feb.

W pierwszej Retromanii do wygrania zestaw startowy w stylu retro - 5 kart papieru kraft rozmiaru A5, karty z obrazkami do wycinania Joy!Crafts, 1 metr szerokiej białej koronki i materiałowy kwiatek Primy.

In Retromania 1 Challenge, the prize is a retro starter set - 5 sheets of A5 kraft paper, a Joy!Crafts cutting sheet, 1 metre of wide white lace and a fabric flower from Prima.



A teraz odrobina retro inspiracji... kartka wykonana w większości z papieru kraft, z koronką i wycinanymi stemplowanymi elementami.
And here is a bit of retro inspiration...a card made mostly with kraft paper, some lace and fussy-cut stamped images.






Produkty wykorzystane w projekcie:
Some products used in the project:

Stemple akrylowe - Alfabet (maszynowy)Papier Kraft 15x30 - Joy!Crafts   Stemple Victorian Ladies 1 - Marianne Design


 Biała koronka 2  Kwiaty materiałowe - Prima Craftsman Au NaturaleZestaw ćwieków Joy!Crafts - brązowe

Mam nadzieję, że dacie się wciągnąć w szał Retromanii! :)
I hope you let us drag you into a Retromania craze! :)




19 komentarzy :

  1. Piękna praca :) Kuszące wyzwanie, chętnie się przyłączę, tylko muszę coś przygotować.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie inspirujecie.Juz mam w głowie pomysł, na pewno dołączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca..Właśnie kończę swoją- jutro zgłaszam się do zabawy : )

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dobrze znalezc się gdzieś i poczuć jak w domu od samego wejścia :):) juz Was uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszymy się bardzo, że wyzwanie przypadło Wam do gustu! Mamy nadzieję, że będzie to początek udanego cyklu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy praca musi być w typu craft czy może to być również deq i transfer?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyzwanie! Od dawna mam ciągotki do takich klimatów, więc już mogę zapowiedzieć, że będę tu częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym wyzwaniu czuje sie zapach starych koronek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mnóstwo pięknych prac! Robi nam się tu cudna retro-kolekcja! Bardzo dziękujemy za udział i czekamy na więcej, więcej, więcej retro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam hopla na punkcie stempli - robi się już niezła kolekcja - i zwróciłam uwagę na te w pracy Agnieszki - suuuuper. Macie w ofercie te, które długo szukałam - ale to niestety dopiero melodia marcowa - mam nadzieję, że jeszcze będą.
    Pozdrawiam wszystkich biorących udział :))))Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod pozycja 67 i miałam nadzieję, że uda mi się wstawić zdjęcie mojej pracy. Nic z tego jednak nie wyszło. Na blogu zamieściłam fotkę kartki, nad którą dumałam całe dwa dni a trzeciego dnia z samego rańca usiadłam i zrobiłam. Pozostaje mi łudzić się, że to drobne niedociągnięcie nie dyskwalifikuje mnie i wezmę udział w wyzwaniu. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety link wyświetlał błąd, nie mieliśmy więc szansy obejrzeć pracy. :( Lada chwila będzie startować kolejna odsłona Retromanii, zapraszamy do wzięcia udziału! :)

      Usuń
  12. oj, nie zdążyłam.. :( złośliwość rzeczy martwych.. ale jakby co, to pochwalę się tylko swoją pracą bo bardzo na temat:
    http://zosiurkowamuma.blogspot.com/2014/02/imagination.html

    OdpowiedzUsuń
  13. https://plus.google.com/102358847123427507582/posts/hYEuaFqHnu9

    To wirusy wszystko zżarły! Jak opuszczałam stronę jeszcze było moje 67! Dam jeszcze raz:D
    I czekamy wszystkie na werdykt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Następna odsłona Retromanii! Postaram się zaistnieć, hihihi Miłego dzionka wszystkim utalentowanym uczestniczkom.

    OdpowiedzUsuń