środa, 22 lutego 2023

Kartka z transferami

Cześć,
Hello,

Chyba już pisałam, że lubię Rub on'sy  Wykorzystuję je w blejtramach, wpisach do art journali, kart ATC. Tym razem użyłam tych transferów to ozdobienia kartki.

I think that I have written that I like Rub ons. I use them in canvas, art journal pages, ATC cards. This time I used these transfers to decorate the birthday card.

Techniki wykorzystane do stworzenia tej kartki są na prawdę proste. Folię przetransferowałam na papier. Następnie pochlapałam tło tuszami distress oxide (znacie tą technikę?), dokleiłam motylka i wyembosowałam napis. 

The techniques I used to create this card are really easy. I transferred Rub on to a paper. Then I splashed distress oxide inks (do you know this technique?), added a butterfly and embossed the inscription.





Prosta, ale ładna i ciekawa.

Simple but nice and interesting.


Kreatywnego dnia,

Have a creative day,


Użyłam:

I used:











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz