piątek, 15 listopada 2019

Niebieski i rdza / Blue and Rust

Uwielbiam połączenie niebieskiego i rdzy. A dodając do tego nieco pęknięć mamy połączenie idealne!

I love the combination of blue and rust. Just by adding some cracks we have the perfect combination!


Całe pudełko pomalowałam pastą Rust. Ułożyłam kompozycję z odcisków z foremek Prima Marketing i te również pomalowałam przy pomocy tej pasty. Następnie wieczko pokryłam farbą crackle. I tu musiałam chwilę poczekać, aż sama zastygnie i popęka.

I painted the whole box with Rust paste. I made a composition of prints from Prima Marketing moulds and I painted these with rust paste as well. Then I covered the top with crackle paint. And here I had to wait a while for it to dry and crack.


Kiedy pęknięcia były gotowe, najpierw zmatowiłam wieczko biała farbą DecoArt, a następnie spryskałam mgiełką Lindy's Stamp Gang w niebieskim kolorze. I tu też pozwoliłam pracy wyschnąć w naturalny sposób. 

When the cracks were ready, I first matted the top with DecoArt white paint and then sprayed with the Lindy's Stamp Gang mist in color blue. And here, too, I allowed the work to dry naturally. 


Kiedy wszystko było już suche nie mogłam uwierzyć jak różne efekty powstały na mojej pracy. Pudełko niesamowicie lśni.

When everything was dry I couldn't believe how different effects were created on my work. The box shines incredibly bright.


Na koniec z różnych papierowych elementów z kolekcji Tima Holtza ułożyłam kompozycję, którą wzbogaciłam o metalowe elementy z MitForm, oraz metalowe gwiazdki od Finnabair. Na koniec całość odrobinę pochlapałam białą farbą.

At the end I made a composition of various paper elements from Tim Holtz's collection, which I enriched with metal elements from MitForm and metal stars from Finnabair. At the end I splashed a little bit of white paint.






Do środka trafił piękny papier z Graphic45 z kolekcji Nature Sketchbook.

The beautiful Graphic45 paper from the Nature Sketchbook collection was put inside.



A boki pudełka przetarłam delikatnie złotą Inką Gold. Razem z pasta Rust wygląda nieziemsko.

The sides of the box were gently rubbed with Inka Gold in gold color. Together with Rust paste looks amazing.



Użyłam: / I used:

Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique (nowa paleta) Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Farba Rusty - Viva Decor Antiquing Cream - Titanium White - DecoArt Distress Crackle Paint Rock Candy - PRZEDSPRZEDAÅ» Foremka Cherry Blossoms -  Prima Re-Design Decor Mould - PRZEDSPRZEDAÅ» Ramka_1_STE ZÄ™batka_zÅ‚ożenie_3_STE Gwiazdki - Prima Vintage Mechanicals (Finnabair) - PRZEDSPRZEDAÅ» Dodatki Snippets Ephemera - Tim Holtz Dodatki Collector Cards Layers - Tim Holtz

Miłego dnia!
Hava a nice day!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz