środa, 15 maja 2019

The world is ready for you

Uwielbiam intensywność farb Impasto. Uwielbiam również blask past Icing. Za ich pomocą pokryłam moją bazę z hdf. Wcześniej wybrałam sobie obrazek z zestawu 'words you need'. Do pięknej pani, do tekstu pasowało mi złoto, dlatego stało się głównym akcentowym kolorem mojej pracy.

I love the intensity of Impasto paints. I also love the shine of Icing pastes. With them I covered my hdf base. Earlier I chose a picture from the set 'words you need'. Gold matched the beautiful lady and the text next to her, so it became the main accent color of my work.


Kompozycja pod obrazkiem składa się z metalowych ozdób (również tych od MitForm), papierowych dodatków od Tima Holtza i tekturek. Pochwalę się, że okrągła ramka jest mojego projektu.

The composition under the picture consists of metal embellishments (also those from MitForm), paper additives from Tim Holtz and cardboard. I'd like to mention that the round frame is my design.


Lekkości pracy dodałam za pomocą gazy, którą wcześniej spryskałam wodą rozrobioną ze złotą farbką i gel medium. Mieni się drobinkami złota, a dzięki gel medium jest sztywna co pomaga fajnie ją ułożyć.

I added lightness to my work with gauze, which I had sprayed with water mixed with gold paint and gel medium. It shimmers with gold particles and thanks to the gel medium it's stiff, which helps to arrange it nicely.


Pozostaje mi zachęcić do zabawy fioletami i złotem, bo to fantastyczne połączenie kolorystyczne!

It remains for me to encourage you to play with purple and gold, because it is a fantastic combination of colors!




Dobrego dnia! / Have a nice day!


Użyłam: / I used:

Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair Pasta - Finnabair Art Extravagance Icing Paste - Prima Ornate Lace - szablon Prima
Farba Impasto - Finnabair Art Alchemy  Prima Art Daily Planner Sticker Pad - Words You Need Dodatki Thrift Shop Ephemera - Tim Holtz Idea-olog Dodatki Collector Cards Layers - Tim Holtz Foremka - Stars & Moons - Finnabair - Prima Foremka - Mechanica - Finnabair - Prima Serwetka podłużna metalowa - brąz 5 Koła_zębate_30mm_STE Szpulka drewniana 1,5x1,9cm Szpulka drewniana 2x4cm 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz