czwartek, 19 listopada 2020

Czas smoka - rdzawy tryb / Dragon time - rusty gear

 Cześć.

Zardzewiały tryb ze smokiem w roli głównej, to moja dzisiejsza inspiracja dla Retro Kraft Shop.

Aby uzyskać efekt rdzy, użyłam kilku preparatów do postarzania - farby Rusty Paper od VivaDecor, proszków Artisan oraz past z efektem rdzy od Finnabair.

Na koniec wszystko wycieniowałam metaliczną farbką od Finnabair i pochlapałam. 


Hello.

Rusty gear with a dragon in the lead role is my inspiration for the Retro Kraft Shop today.

To achieve the rust effect I used a few antiquing products - Rusty Paper paint from VivaDecor, Artisan powders and rust pastes from Finnabair.

Finally, I shaded everything with metallic paint from Finnabair and splashed it all over.









Użyłam: / I used:

 Białe gesso - Renesans   Proszek - Prima Artisan Powder - Trianon Patina   Farba Rusty - Viva Decor   Rust Effect Paste - Brown - Finnabair - Prima   Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks   Trybiki - tło - SnipArt   Śruby i gwoździe - SnipArt   Trybiki i zębatki XXL - SnipArt  

Miłego dnia! / Have a nice day!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz