piątek, 15 stycznia 2016

Retro Inspiracje: Magnetyczny shadowbox Ani / Retro Inspirations: Ania's magnetic shadowbox

Hej!
ciesze się że mogę Wam dziś pokazać mój projekt z którego jestem bardzo zadowolona ;) 
Powstał dość dawno ale czekał na swoją kolej i dziś nadszedł ten dzień
z boxem na początku się nie polubiłam, natomiast kiedy zaczęłam działać poczułam jego potencjał i gdyby tak przylatywał do mnie już posklejany myślę że robiłabym takie rzeczy częściej ;)

hello
i'm so happy that today I can show you my new project, which I'm very satisfied with ;)
I made it a long time ago but it had to wait its turn. and today is the day.
at the beginning I didn't take to the shadowbox, but when I started to work with it I felt its potential 
and I think that if I could get it all assembled, I would do these things more often ;)



postanowiłam posklejać go troszkę nieszablonowo 
3 kwadraciki ze środka dokleiłam po bokach.

I decided to glue it my own way a little bit
I glued to the sides 3 boxes removed from the center.


całość pokryłam czarną farbą akrylową a w niektórych miejscach dodałam farby magnetycznej
I covered the whole project with black acrylic paint but in some places I added magnetic paint



z tyłu umieściłam kieszonkę do której wsadziłam taga z odbiciem kciuków moich i mojego S
on the back I added pocket and I put there a tag with mine and my S's thumbprints


do niektórych elementów dokleiłam mini magnesy po to by móc je przemieszczać gdy np uznam że ta kompozycja już mi się znudziła ;)

to some elements I added small magnets to be able to move them around when I decide I got bored with the composition ;)










użyłam / I used

Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm Magnes 10x1mm Liść ażurowy  2,4cm - brązKaboszon przezroczysty okrągły 2cm Klosze Amiens Antique - Prima Memory Hardware ATC 7.5 x 10 cm - Prima Time Traveler's Memories Prima Forever Green 30x30 - Garden Talk PuzzlBox 15cmx20cm - SnipArt  Miniaturka zegara


3 komentarze :