piątek, 28 lutego 2020

Matte Wax - nowe woski od Finnabair


Cześć dziś mam dla Was film o Matte Wax ! Czekałam na te woski i w końcu cała paleta kolorystyczna cieszy moje oko !
Koniecznie obejrzyjcie filmik i podzielcie się z nami swoją opinią na ich temat !!!

Hi today, I have a movie for you! I will tell you about Matte Wax! I was waiting for these waxes and finally the whole color palette pleases my eye! Be sure to watch the video and share your opinion on them with us !!! 



Plusy produktu:
  • łatwość blendowania
  • piękne przenikanie się kolorów
  • ciekawa kolorystyka 
  • łatwy do uzyskania efekt patyny i rdzy
  • piękny zapach
  • śliczne opakowanie
Minusy produktu:
  • konsystencja (subiektywna ocena, wole mniej kremowe woski)
  • brak różu


Product pros: 
  • ease of blending 
  • beautiful intermingling of colors
  • interesting colors 
  • easy to achieve the effect of patina and rust
  • beautiful smell 
  • beautiful packaging 


Product cons: 
  • consistency (subjective assessment, I prefer less creamy consistencies) 
  • no pink






ściskam / Hugs


Użyłam/ I used:














Brak komentarzy :

Prześlij komentarz