środa, 13 lutego 2019

Junk journal - wspomnienia otulone płótnem

Hej!
Dziś, chcę Wam pokazać mój kochany ,,junk journal".
Wielowarstwowy, mediowy pamiętnik, w którym mogę opisać i oprawić najpiękniejsze momenty życia.

Hi!!!
Today, I want to show you my lovely "junk journal".
A multi-layered, media diary in which I can describe and frame the most beautiful moments of life.



Płótno delikatnie pokryłam gessem, położyłam wzór i dodałam farb oraz stworzyłam kompozycje. Do podkreślenia tematu użyłam naklejek "Words you need" od Finnabair. 

I gently covered the canvas with gesso, and applied the pattern and added paints and created compositions. I used "Words you need" stickers from Finnabair to emphasize the topic. 








Ściskam / hugs Karolina


Użyłam/ I used:





   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz