wtorek, 14 sierpnia 2018

Playing colors - Art Alchemy from Finnabair

Cześć!!!
Dziś stworzyłam dla Was okładkę, wielowarstwowego albumu. 
Ma on w sobie tyle schowków, że nie jestem w stanie ich policzyć.
Podkreśliłam każdą ze stron używając materiałów dostępnych w sklepie i tuszy Distress.

Moja okładka została stworzona przy użyciu czarnego gessa, wosków
i Sparksa od Finnabair. Uwielbiam takie połączenie.
Czyż nie wygląda pięknie?

Hi! 
Today I created for you a cover of multi-layered album.
It has so many storage spaces that I can't count them.
I highlighted every page of the album used Distress inks 
and materials available in the store.

My cover was created using black gesso, waxes and sparkles from Finnabair. 
I love this connection.
Doesn’t it look gorgeous?




 Użyłam: / I used:
 Metalowy trybik - 2,6 cm - wzór 2 Serwetka podłużna metalowa - miedziana  Duża metalowa strzała - brąz Kwiatek metalowy 15 – brąz   Large baroque frame - Silicone Mold Baroque Frame - Silicone Mold Farba Akrylowa - Art Alchemy SparksWosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair     Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair  Tusz Distress Mini - Vintage Photo - PRZEDSPRZEDAŻ Quote Chips - Tim Holtz Idea-ology Klej - Aleene's Always Ready Original Tacky Glue - PRZEDSPRZEDAŻ

      Małe aplikatory do tuszów - Mini Ink Blending Tool - Ranger - PRZEDSPRZEDAŻNitownica Crop-A-Dile Blue  Nity Standard Eyelets - Warm Metal - PRZEDSPRZEDAŻCzarne gesso - Renesans    

 Ściskam/Hugs

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz