środa, 18 lipca 2018

ATC Czas / ATC Time

Cześć!
Czas płynie nieubłaganie i nie chce na nikogo czekać...
Postanowiłam więc go zatrzymać na chwilę, na małych ATCiakach.
Bazy pokryłam aluminiową taśmą i zembossowałam przez maskę.
Dodałam jeszcze jeden wzór z maski, używając masy mikowej. 
Dokleiłam kilka tekturek, mikrokulki i zegary.
Zegar dwukrotnie pokryłam Crackle Glaze od Deco Art. 
Pierwszą warstwę celowy wysuszyłam z bliska by osiągnąć efekt zatopionych bąbelków...
Może i Wy spróbujecie zatrzymać czas?

Hello!
Time goes by relentlessly and I don't want to wait for anyone, so I decided to stop him for a while on my small ATC's.
I covered the base with an aluminum tape and embossed it through the mask.
I added one more pattern from the mask, using mica effect paste. I glued a few chipboards, microspheres and a clocks. 
 I have covered the clock twice used a Deco Art Crackle Glaze.
 Deliberately I dried first layer from close up to get the effect of sunken bubbles...
Maybe you will try to stop time too?










Użyłam: / I used:
Masa mikowa - Renesans Czarne gesso - Renesans Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans Clear Crackle Glaze - DecoArt Kulki 3d - Duże - Pentart Kulki 3d - Małe - Pentart Mikrokulki szklane D2 - 13arts Mikrokulki szklane - 13arts Pasta pozłotnicza - Renesans (Bogate złoto / Rich gold) Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair (Vintage Silk, Rose Gold) Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair (Mystic Turquoise, Amethyst Magic, Lucky Emerald) Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks (Ginger Magic)Inka Gold 62,5g - Miedziany (903) Inka Gold 62,5g - Brązowy (935) Inka Gold 62,5g - Lodowy Niebieski (934) Stamperia - Soft Steampunk Karty Szablon - Metal Szachownica - SnipArt Szablon - Koła - SnipArtFimo Air Light White 250g  Metalowy trybik - 1,8 cm - wzór 1 Ćwieki metalowe 9x5mm - brąz Tło zegarowe - SnipArt Klej - Aleene's Always Ready Turbo Tacky Glue

Pozdrawiam / Greet

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz