sobota, 30 czerwca 2018

Alterowane skrzypce / Altered violin

Cześć!!!

Dziś wracam do was z alterowanymi skrzypcami.

Uwielbiam takie projekty, oblane mediami. 


Hello everyone! 

Today I'm back with altered violin. 

I truly love projects full of mixed media. 



W tym projekcie postawiłam na pastę drobnoziarnistą i fluidy akrylowe DecoArt. 

Niezwykła tekstura powstała dzięki Texture Paste i kawałków papieru. 
Media pięknie zapełniły przestrzeń. Delikatne cieniowania i odrobina brokatu podkreśliły szczegóły. 

In this one I decided to use DecoArt's Texture Sand Paste and Fluid Acrylics. 
Unusual texture is made with Texture Paste and pieces of paper. Mixed media incredibly filled the blank space.
 Subtle shading and a dash of glitter highlighted the details. 


Oczywiście nie zabrakło metalowych ozdób, 
one zawsze pięknie podkreślają tematykę i przesłanie pracy.
Mam nadzieje, że podzielicie mój zachwyt, 
tak czasem się zdarza, że moje projekty mi się podobają.

Obviously, I had to add metal embellishments – they always perfectly bring out project's theme and meaning. 
I hope you'll share my fascination with this project – sometimes I even enjoy my work.



Użyłam/ I used:




  3D Matte Gel - Finnabair - Prima

3 komentarze :

  1. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    สวัสดีครับ promotion

    OdpowiedzUsuń