środa, 26 kwietnia 2017

Retro Inspiracje: Łapacz wiosny / Retro Inspirations: Spring catcher

Hej!
Mój łapacz snów nie przypomina tych klasycznych. Ma za zadanie odpędzić zimę i w końcu przywołać wiosnę. To dlatego utrzymałam go w kolorach zieleni.

Hey!
My dreamcatcher doesn't resemble the classic ones. It's supposed to get rid of the winter and finally bring spring. That's why I kept it green.


Zapukałam do wiosennych drzwi lwią kołatką, która została przeze mnie pokolorowana farbami DecoArt. Oczywiście znalazły się one nie tylko na lwie. Pokryły całą pracę. Dodatkowo używałam jeszcze farbek z Primy, żeby dodać nieco blasku.

I knocked on the spring door with a lion knocker, which was colored by me with DecoArt paints. Of course, they ended up not only on the lion. All the work got covered by them. In addition, I used Prima paints to add a bit of glow (Metallique brass hardware, metallique emerald green and opal magic wax - vintage silk).


Ułożyłam wianuszek ze sznurka, listków z foremki, curly moss i małych tekturowych kwiatków, których środki to łepki od śrubek (również z foremki). Ułożoną kompozycję pokryłam czarnym gesso. Zakochałam się w efekcie jakie stworzyły curly moss pokryte mediami.

I made a wreath of string, mold leaves, curly moss and small cardboard flowers, the centers of which were screws (also from a mold). The composition was covered with black gesso. I fell in love with the result of the curly moss covered with media.


Kiedy już wszystkie kolory były na miejscu zaczęłam zabawę z białym gesso.
Once all the colors were in place I started having fun with white gesso.




Na koniec do mojego łapacza przywiązałam sznurki z wyciętymi piórkami. Uwielbiam papiery zaprojektowane przez Olgę.

At last, I tied the strings with cut-out feathers to my catcher. I love the papers designed by Olga.



Przywoła ciepłą wiosnę? Mam nadzieję!
Has it brought a warm spring? I hope!

Pozdrawiam!
Hugs!


Niezbędne mi było:
Necessary to me were:

Czarne gesso - Renesans Naklejki Chitchat Word - Tim HoltzGesso białe - Maimeri Acrilico 200ml
Foremka - Monogramy Antiquing Cream - Patina Green - DecoArt Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - PrimaMedia Fluid Acrylics - Green Gold - DecoArt Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Kulki 3d - Małe - Pentart 13arts - His&Hers - United Forever 13arts - His&Hers - Feathers Mech curly moss 25g Foremka - Zestaw liści 1 Foremka - Żarówka Foremka - Łby śrubek Duża metalowa strzała - brąz Uchwyt metalowy głowa lwa - brąz Zawiasy metalowe - brąz 2 Liść ażurowy 5,4cm - brąz

2 komentarze :