czwartek, 10 listopada 2016

Retro Inspiracje: Popękane wieszadełko / Retro Inspirations: Crackled decor piece

Cześć! Dziś mam kolejne spękane wieszadełko. W podobnej kolorystyce co poprzednie ale tym razem w dużym formacie i ze zdjęciem ślubnym moich rodzicow - jednym z moich ulubionych i najczęściej scrapowanych zdjęć. Poza zdjęciem praktycznie same metalowe dodatki.
Za rada Agnieszki Meseranth użyłam Weathered Wood pod pastę pękająca dzięki czemu uzyskałam duże głębokie wyraźne pęknięcia, które bardzo ładnie się podkreśliły mediami. Bardzo jestem z tych popękań dumna i starałam się jak najmniej ich zasłonić kompozycja.


Hello friends! Today I have again a crackle background and the same color palette that I used in my crackle tutorial. It's my favorite color combo and this time I followed Agnieszka's advice and I used Weathered Wood under my crackle paste. 
I achieved nice big and deep crackling, and all my media colors beautifully emphasize them. I was so happy with my result - so I decided to make a small composition with my favorite photo of my parents and lots of metal embellishments - to show as much of the background as possible.









Użyłam: / I used:



Rusty Hinge Distress Spray Stain  Wild Honey Distress Spray Stain  Media Fluid Acrylics - Dioxazine Purple - DecoArt

Crackle Paste - DecoArt  Weathered Wood 59ml - DecoArt  Bibuła - Tissue Wrap Melange - Tim Holtz 

   Gwiazdki - Prima Vintage Mechanicals (Finnabair)    Łby śrubek - Prima Junkyard Findings



Gałązka metalowa 5,2cm  Kwiatek metalowy 4 – brąz  Kwiatek metalowy 10 - brąz 


Metalowy trybik - 1,8 cm - wzór 2  Metalowy trybik - 3,1 cm - wzór 1  Metalowy trybik - 4 cm


 Kwiaty w pudełku - Prima Purity II    Stempel gumowy - Livre sur table de jeu - Carabelle  Nity Standard Eyelets - Cool Metal

  Nitownica Crop-A-Dile Blue  Taśma filmowa - Tim Holtz Idea-ology


1 komentarz :