czwartek, 3 listopada 2016

Retro Inspiracje: Mediowa ważka / Retro inspirations: Mixed media dragonfly

Cześć,
Dziś mam dla Was lśniącą okładkę segregatora.

Do jej stworzenia użyłam mediów od DecoArt: Texture Sand Paste, Media Fluid Acrylics - Titanium White, Antiquing Cream - Patina Green, mgiełek Distress, tuszów alkoholowych Adirondack Alcohol Ink i odkryłam Inkę Gold! Muszę Wam się przyznać, że byłam bardzo negatywnie nastawiona do Inki Gold, dziś śmiało powiem - myliłam się ! Praca z Inką jest bardzo prosta i przyjemna a efekt końcowy jest powalający, ale o tym w następnym moim poście!!!!!

Do ozdobienia użyłam bardzo klimatycznych wykrojników i pięknych metalowych elementów.

Hey,
Today I have for you a shiny binder cover.

To create it I used DecoArt media: Texture Sand Paste, Media Fluid Acrylics - Titanium White, Antiquing Cream - Patina Green, mist Distress and I discovered Inka Gold! I need you to admit that I had a very negative attitude to Inka Gold, but today, I say go ahead - I was wrong! Working with Inka is very simple and pleasant and the end result is amazing, but more on that in my next post !!!!!

To decorate I used  very atmospheric dies and beautiful metals.


szczegóły/ details:











 

 

 
 

  

  


 

 












2 komentarze :

  1. Świetna praca. Taka "na bogato", a wszystko się pięknie komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał!!! ale cudna, niesamowity efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń