niedziela, 27 listopada 2016

Retro Inspiracje: Blejtram w prezencie / Retro Inspirations: Frame as a present


Dzisiaj uchylę rąbka tajemnicy, mianowicie pokażę Wam blejtram, który wykonałam na wymianę dla znajomej TandiArt Sylwi Gryczuk.Na blejtramie pobawiłam się mediami. Na zagessowaną powierzchnię nałożyłam przez szablon żel błyszczący z firmy Maimeri. Jest bezbarwnym preparatem, którym możecie gruntować/zabezpieczać powierzchnię, możecie rónież barwić go mgiełkami Distress lub nakładać przez szablony tworząc wzór. Dzisiaj ja tak uczyniłam. Bardzo spodobał mi się jego efekt już po całkowitym wyschnięciu. Proponuję Wam tylko przy testach z tym preparatem nie używać do suszenia nagrzewnicy, zdecydowanie lepszy efekt jest gdy pozwolimy, aby sobie spokojnie medium wyschło samoistnie. Pod wpływem ciepłego powietrza preparaty gotują się i tracą swój kształt nałożony przez szablon. Następnie do wykonania tła użyłam mojej ulubionej palety kolorystycznej z mgiełek Distress. Genialnie pomieszały mi się ich kolory, a że są bardzo intensywne - wystarczyła kropla aby zrobić z nimi tło.

Today I’ll show you a little bit of my secret, by that I mean I’m going to show you a frame that I made for an exchange with my friend TandiArt – Sylwia Gryczuk. I played with some media on this frame. On a surface covered with gesso I put Maimeri glossy gel through a template. It’s a transparent medium that you can prime/secure the surface with, you can also dye it with Distress mists or apply it through templates so it makes a pattern. This is what I did today. I really like the effect after it completely dried. I suggest you let it dry by itself rather than with a heat tool, because the effect is much better then. Under the hot air the medium get overheated and lose their shape that was made from templates. To make the background I used my favourite colours of Distress mists. The effect that the mixed colours gave is absolutely brilliant and because they’re very intense, you only need one drop to make a background.








pozdrawiam Was serdecznie!
hugs and until next time :)
Aga Baraniak



Użyłam: / I used:

Tusz Archival - Jet Black Crackle Accents 59ml Glossy Accents 59ml

Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml Żel błyszczący - Maimeri Acrilico 200ml
Picket Fence Distress Spray Stain  Twisted Citron Distress Spray StainBrushed Corduroy Distress Spray StainMowed Lawn Distress Spray StainPine Needles Distress Spray StainMetalowy trybik - 3,1 cm - wzór 2Kaboszon przezroczysty okrągły 2,5cm Taśma filmowa - Tim Holtz Idea-ologyRead To Me - Stempel akrylowy PrimaATC 15x10cm - Prima French RivieraŁby śrubek - Prima Junkyard Findings Serwetka metalowa okrągła - brąz 2Serwetka podłużna metalowa - brąz 2Zestaw szpachelek (5szt)Zestaw pędzli na wodę (3 szt)Lakier matowy - Varnish Ultra Matte  -  DecoArt Brokat - Distress Glitter Dust - Vintage Platinum

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz