sobota, 25 czerwca 2016

Retro Inspiracje: Sad za szkłem / Retro Inspirations: Orchard behind glass

Miniaturowe twory to jedna z moich ulubionych form - nie mogłam więc się powstrzymać przed wypełnieniem szklanego klosza od Melissy Frances. Wewnątrz urosła jabłonka.

Miniatures are one of my favourite types of projects - so I couldn't resist filling the glass dome from Melissa Frances. And so inside now grows an apple tree.


Podstawkę pomalowałam farbą DecoArt w kolorze Green Gold i pokryłam kawałkami zielonego mchu, do klejenia używając gęstego żel medium. Tekturkowe drzewko od SnipArtu pomalowałam farbą w kolorze Yellow Oxide, która dała tło do oklejenia mchem żółtym i pomarańczowym. Na koniec dokleiłam kilka pięknych czerwonych miniaturowych jabłek z kolekcji miniaturek Darice. Tak prezentuje się jabłoń z jednej strony...

I painted the base with DecoArt Green Gold paint and covered it with pieces of green moss, using heavy gel medium to glue it down. The chipboard tree from SnipArt received a coat of Yellow Oxide paint, which provided background for yellow and orange moss pieces. Finally, I added a few miniature apples from the Darice Timeless Miniatures collection. This is what the tree looks like from one side...


... a tak z drugiej.
... and from the other side.


Aż by się chciało, żeby jabłka w rzeczywistości rosły takie duże, co? ;)
Oh, I only apples were that big in reality, amitire? ;)

Użyłam: / I used:

Duży szklany klosz - Melissa Frances Chrobotek Reniferowy 10g Jabłka - Miniaturka

Drzewo 2 - małe - SnipArt Gęsty żel matowy - Maimeri Acrilico 200mlMedia Fluid Acrylics - Yellow Oxide - DecoArt

Media Fluid Acrylics - Green Gold - DecoArt





1 komentarz :