piątek, 24 marca 2023

Inspiracja to źródło światła

 Cześć,

Hi,

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam mixmediową żarówkę.

For today's inspiration, I prepared a mixmedia light bulb.





W tle użyłam rub-ons od 49 and market oraz stempli od Tima Holtza. Nie są obe bardzo widoczne, gdyż ubrudziłam tło przy użyciu liquid acrylic w kolorze burnt sienna.

In the background I used rub-ons from 49 and market and stamps from Tim Holtz. They are barely visible because I stained the background with liquid acrylic.

Zagessowane odlewy oraz metalowy napis pokryłam farbami od Stamperii. 

I covered the thickened casts and the metal inscription with paints from Stamperia.

Przykleiłam je, dodałam brokat i tło ukryłam przy pomocy wspomnianego już liqiud acrylic. Chciałam pokazać, że inspirację możemy znaleźć wszędzie.

I glued them, added glitter and hid the background colors with the already mentioned liquid acrylic. I wanted to show that we can find inspiration everywhere.










Kreatywnego dnia


Użyłam:

  





 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz