środa, 25 stycznia 2023

Pudełko w kształcie serca

 Cześć,

Hello,


W mojej poprzedniej inspiracji użyłam rub ons'y we wpisie do art journalu. W tej inspiracji pokażę Wam, jak można ich użyć do ozdobienia pudełka.

In my previous inspiration, I used rub ons in an art journal page. In this inspiration I want to show you how you can use them to decorate a box.


Drewniane pudełko pokryłam białym gesso, a następnie farbą akrylową od Stamperii. Po wyschnięciu, odbiłam na nim stemple.

I cover the wooden box with white gesso and then with acrylic paint from Stamperia. After it dried, I put stamps on it.


Następnie przeniosłam rub onsy na pomalowane pudełko. Pomimo, że powierzchnia pudełka nie jest doskonale równa, nie miałam z transferem większych problemów.

Then I transferred the rub ons onto the painted box. Although the surface of the box is not perfectly flat, I had no problems with the transfer.


Na koniec użyłam Distress Micro Glaze. Mam nadzieję, że zabezpieczy powierzchnie na dłużej.

Finally, I used Distress Micro Glaze. I hope it will protect the surfaces for longer.




Użyłam,

I used:



   
  








Have a creative day,



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz