środa, 17 sierpnia 2022

GIFT BOX

 


Hej, 
Mój dzisiejszy projekt to upominek dla mojej koleżanki o imieniu Violetta. 
Okazało się, że cyfra V idealnie pasuje na jej inicjał więc w ten sposób jej użyłam. 
Pudełko z łuby pomalowałam białym gesso oraz beżową farbą. 
Dolną część pudełka pomalowałam w pionowe czerwone pasy 
oddzielone brązowymi paskami od beżowego tła. 
Viola uwielbia czerwony kolor więc koniecznie musiał się znaleźć na pudełku. 
Odlew z żywicy również pomalowałam gesso oraz czerwoną farbą. 
Wzory z HDF pomalowałam farbami, przetarłam białym gesso oraz woskiem. 
Całość pochlapałam brązową i białą farbą oraz przetarłam brązowym żelem postarzającym. Pudełko już zostało wręczone i bardzo się podobało. 
Zachęcam Was do zrobienia takiego pudełka jako opakowania prezentu lub prezentu samego w sobie.  

Hi,
My today's project is a gift for my friend Violetta.
It turned out that the number V fits her initials perfectly, so that's how I used it.
I painted the box with white gesso and beige paint.
The bottom of the box was painted with vertical red stripes and brown ones 
to separate them from the beige background. 
Viola loves red color so it had to be incorporated on the box. 
I also painted the resin casting with gesso and red paint. 
HDF pieceswas treated with paints, rubbed with white gesso and wax.
I splashed it all with brown and white paint and rubbed it with a brown aging gel. 
The box has already been handed out and she liked it very much. 
I encourage you to make such a box as a gift wrap or a gift itself.





Produkty ze sklepu/Products from the store:

 













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz