piątek, 24 czerwca 2022

Urodzinowy Exploding Box / Birthday Exploding Box

 Witajcie  
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was urodzinowy exploding box. Pewnie wszyscy znają tę oryginalną formę kartki. Jeśli nie to w skrócie jest to pudełko, które po zdjęciu wieczka otwiera swe ścianki i odkrywa zawartość. Moje pudełeczko ma wymiary 10x10 cm . 
Moja praca jest stworzona z okazji 50 urodzin. Jest delikatna i niebieska, bo kto powiedział, że niebieski jest tylko dla chłopców? Do ozdobienia pracy użyłam cudownych papierów z kolekcji Sapphire Days od ScrapAndMe , wstążeczki od Old Fashion Ribbon, trochę sizalu, sznureczka i kwiatków . Wykorzystałam też skrapki z wykrojników od Craft&YouDesign. 

Hello !
Today I have for You birthday exploding box. Probably everyone knows this original form of 3d card . If there is someone who doesn't know it, shortly explaining it is a kind of box which, after removing the lid, opens its walls and reveals its contents. My box measures 10x10 cm. Box was made for the 50th birthday. It's delicate and blue, because who said that blue is only for boys? For decoration I used beautifull paper collection Sapphire Days from ScrapAndMe, ribbon from OldFashionRibbons, a bit of sizal, twine and flowers. I also used some die cuts from Craft&YouDesign.









Użyłam / Used: 











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz