wtorek, 8 grudnia 2020

Nie odkładaj na później

 Nie ma co odkładać na później. Potem może się okazać, że kolejnej szansy nie będzie. I tak właśnie się przydażyło moim butelkom. Starałam się w nich zamknąć trochę magii, tajemnicze zaklęcia i klątwy. Cały czas nie było idealnie. Nie były to butelki z mojej wyobraźni. Przeszło rok leżały w szufladzie. Gdy dowiedziałam się o zamknięciu sklepu, wiedziałam, że to czas już dokończyć buteleczki. Może nie są idealne, ale są znakiem, że nie ma co odkładać na później.

 Procrastination leads you nowhere. You may not get another chance. It happened to my bottles. I tried to enclose in them some magic, mysterious spells and curses. They kept being imperfect. They were not the bottles from my imagination. They spent last year lying in a drawer. When I found out about closing the shop, I knew it was time to finish these bottles. They may not be perfect, but they are a sign that I should not postpone my work.


Moja praca w większości składa się z mediów Finnabair. Woski, pasty do efektu rdzy, farby metaliczne.

My work mostly consists of Finnabair media. Waxes, rust pastes, metallic paints.




Użyłam: / I used:

 


Miłego dnia! / Have a nice day!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz