piątek, 6 listopada 2020

Skrzydło z Milionem Warstw w Fioletach i Rdzy

Witajcie!
To skrzydło przeszło wiele zmian od stycznia, kiedy zaczęłam je robić.
Najpierw było w kolorach patyny na białym tle, potem czarne pokryte woskami.
Na ostatnim etapie chyba położyłam każde dostępnę medium w mojej pracowni.
Nadszedł jednak czas, by je uratować i wtedy do akcji wkroczyły pasty Finnabair z setów Rust oraz Fantasy effect.
Tym razem połączyłam odcienie fioletu z rdzą i muszę przyznać, że to uratowało moje biedne i zmęczone mediami skrzydło.

Hello!
This wing has had a lot of changes since I started making it in January.
First it was patinated on a white background, then black, covered with waxes.
At the last stage, I probably put every available medium in my studio.
The time has come to save them, and that's when Finnabair pastes from Rust and Fantasy effect sets came into play.
This time I combined shades of purple with rust and I must admit that it saved my poor and media-tired wing.


 







Pamiętajcie, nigdy się nie poddawajcie i walczcie o swoje biedne projekty!
Remeber, never give up on your and always fight for your poor projects!






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz