poniedziałek, 13 lipca 2020

Wolność / Liberty

Gdy tylko otrzymałam nowe foremki, nie mogłam odmówić sobie przyjemności stworzenia z nimi projektu.

As soon as I received new moulds, I couldn't deny myself the pleasure of creating a project with them.


 
Użyłam płynnych farb akrylowych ArtAlchemy. Nałożone farby rozmywałam wodą, następnie suszyłam. I tak kilka razy, aż uzyskałam zadawalający efekt.

I used ArtAlchemy liquid acrylic paints. I dissolved the applied paints with water, then dried them. And so a few times, until I got the satisfying effect.


Na koniec całość przetarłam woskiem w kolorze białego złota, aby wydobyć szczegóły. Nie zabrakło też kilku chlapnięć białą farbą.

Finally, I rubbed the whole project with white gold wax to bring out the details. There were also some splashes of white paint.





Miłego dnia! Have a nice day!


Użyłam: / I used:

Aviary -  Prima Re-Design Decor Mould Herbology -  Prima Re-Design Decor Mould Foremka Vincennes Hardware -  Prima Re-Design Decor Mould Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair Farba Liquid Acrylic - Finnabair - Prima Proszek 3d - Gruboziarnisty - Pentart Kwiatek metalowy 7 – brąz

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz